maandag 31 oktober 2022

Eline's huiswerk: Rode draad.

 

Op Instagram gaf Eline Pellinkhof weer huiswerk op. De opdracht was deze keer: Maak een werkstuk met een RODE DRAAD. De bedoeling is om een echte rode draad te laten zien en er kwamen al hele leuke creaties voorbij met de hashtag #elineshuiswerk.
Voordat we naar Limburg gingen, had ik er niet aan gedacht om de opdracht uit te voeren en ik had ook geen bruikbare spulletjes meegenomen. Daarom ben ik vrijdag aan de slag gegaan met Eline's kerstboom en de leuke ornamentjes. Die hangen aan de rode draad en bij de andere boom staan er kaarsjes op.

Op de grond ligt ook nog een stukje van de slinger, gelukkig zijn de ballen nog heel ;) Het was leuk om dit kaartje te maken. Al is het altijd wel een gepriegel met die kleine stukjes...

En het is weer maandag en na een heerlijke herfstvakantie gaat de nieuwe werkweek weer van start. Niet dat ik stilgezeten heb dit weekend, want de deurstijl in de keuken is geverfd en de muren in dat gedeelte zitten strak in de latex. Langzaamaan ga ik verder met de eethoek, daar is het plafond ook al klaar. De schilder gaat vanavond verder met het gedeelte boven de zithoek, hopelijk lukt het hem om deze week alles af te krijgen...

Challenge;
Hobby Vision - 136 Christmas


1 opmerking:

  1. Het zijn twee leuke bomen op je kaart. Grappig bedacht met die rode draad.
    Succes met de eethoek en komt de schilder gewoon deze week?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien