maandag 1 mei 2023

Sketch-challenge op het 4 Season blog.

Vandaag start de maand mei én omdat het de 1e maandag van de maand is, gaat de nieuwe uitdaging van start op het 4 Season blog. 
Ik ben gewoon vrolijk verder gegaan met de stempeltjes en het kerstpapier van Marianne design. Eline's Little Critters schilderen happy mail voor iemands verjaardag. Dit is de sketch:


Meedoen kan t/m vrijdag 2 juni en mag zo vaak je maar wil. 
Deze week heb ik nog lekker vrij, al staat er wel weer wat spannends te gebeuren. Vorig jaar is Briep d'r linkeroog verwijderd, komende donderdag gaat het rechteroog eruit. De oogdruk blijft veel te hoog, het hoornvlies is aan het oplossen en het druppelen is niet afdoende. Bovendien ziet ze echt helemaal niks, dus dit is de beste oplossing. Maar wel sneu....
Challenge;

Girlz Creative Crafts - Dier(en)

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Een erg leuke sketch. Sterkte alvast voor donderdag, toch nooit leuk zulke dingen. Geef Briep maar een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaah, arme Bliep, alweer zo'n spannende tijd. Sterkte voor haar èn voor jullie, naar hoor, ook al is het het beste.
    Je voorbeeld kaart geeft genoeg instiratie, ik denk dat ik weer meedoe deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof kaartje met de schets!!
    En veel sterkte voor jullie Briep. Weer een ingreep. Maar als ik het zo lees wel het beste.
    Toch een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart. Echt heel erg leuk gedaan. Prachtig. Wat zielig voor Briep, hopelijk gaat het daarna beter. Sterkte en succes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en wat leuk dat je kerstpapier hebt gebruikt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tof kaartje! Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    hopelijk is alles goed verlopen voor Brie.
    Groetjes
    Nancy DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien