donderdag 22 februari 2024

52 Weeks to Christmas, #8-2024.

 

En dan zijn we al aanbeland in week 8 van dit jaar en op deze donderdag heb ik weer 2 kerstkaartjes om te laten zien. Ik maakte ze gisteren volgens de sketch bij De Egel Kerst op Facebook. Bij 52CCT willen ze graag paddenstoelen zien, dus zocht ik heel oud papier op van Eline en combineerde het met nieuwere plaatjes uit een knipvel.
Bij GCCC willen ze graag knopen op de kerstkaart zien, dus plakte ik er 3 op dit tweede kaartje. 


Doen jullie ook dit jaar weer mee om wekelijks een kaartje te maken? 
Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Ingrid en Bep, maar ook de anderen hebben weer inspiratie voor je. En je kunt nog 3 dageb meedoen met onze maandchallenge: één of meerdere dieren uit het kerstverhaal op je kaart. Link dan je kaartje hier:  https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/01/challenge-januari.html



13 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een Mooie kaarten maakte je. echt prachtig gedaan. Leuk om al die challenges te combineren. Heel tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed ui gevoerd deze challenge, traditionele kleuren, mooi hoor. Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoe je alles hebt gecombineerd, en zo heb je weer twee super leuke kaarten.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk bij elkaar gebruikt Colien. Ik heb het papier ook nog liggen, zo leuk met de kleine paddenstoeltjes.
    Doordat blogger niet meewerkt moet ik helaas anoniem reageren.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn superleuk! inderdaad oud papier, maar nu komt het wel van pas! En natuurlijk doe ik mee vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaarten met de schets!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk en lekker fleurig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! En wat heb je de sketch leuk gebruikt! Top hoor Colien! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig kerstkaartjes met zo`n leuk papier. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaarten met de leuke sketch en de oudere papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaarten, Colien, met deze leuke sketch. En dat papier heb ik ook nog...wat zijn we vaak toch zuinig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Colien,
    Wat maakte je deze week twee toffe, vrolijke, kleurrijke kerstkaarten!
    Goh, paddenstoelen... Mijn mama hing er vroeger steeds in de kerstboom, die zaten op zo'n knijpers die je op de takken kon vast maken... Heerlijke jeugdherinnering...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da is toch een kei leuke kaart. Super tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative christmas Challenge
    I really like your project Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien