dinsdag 6 februari 2024

Valentijn bontgekleurd.

 
In het IDEE&post pakketje waarmee ik zondag aan de slag ging, zitten allerlei kleurtjes papier, stickers en tekstjes. Het leek me wel leuk om wat bontgekleurde Valentijnskaartjes te maken en dat werden deze twee. 
Als eerste maakte ik deze met verschillende strookjes, afwisselend reepjes papier en stickertjes op een stukje wit cardstock geplakt, wat ik vervolgens gemat heb op knalroze spiegelkarton. Lastig te fotograferen, maar wel een leuk effect.
In het papierblokje zitten ook veel vierkantjes en rechthoekjes met tekstjes en plaatjes. Ik verwerkte er 4 op dit tweede kaartje. Het tekstje eronder is een stickertje.

Zo meteen geef ik een workshop aan de tweedejaars leerlingen. Ze gaan een fles aankleden (of er een etiket op knutselen), daarna het stokje van een hart 'aankleden' met klimopblaadjes en versieren met neproosjes en nep rozenblaadjes en die vervolgens samen met een Germini en wat blad in de fles zetten. Hierboven zie je wat resultaten van de eerstejaars leerlingen van vorige week. Hoe schattig zijn de labels rechtsboven: 2 jongens die dit 'Made with Love' voor hun moeders...
Challenge;

9 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes, leuke creaties ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een mooie kaarten maakte je. Heel tof gedaan.
    Wat ben je op school toch ook creatief met dingen bedenken. Dat zullen je leerlingen vast leuk vinden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat goed dat je me herinnert aan dit blokje papier! Je kaarten zijn superleuk!
    En wat een gave les moet dat geweest zijn! Die jongens zijn vast schatjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee superleuke en heel moderne Valentijnskaartjes, anders dan anders, erg leuk! Er worden vast weer mooie Valentijns creaties met je klas gemaakt. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Een keer niet zo'n zoete kaart maar lekker kleurrijk en stoer. Ik hou ervan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die moeders zijn denk ik erg blij met deze juf! Superleuk!! Ook je valentijnskaartjes zijn lekker 'out of the box' ik houd er van! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat heb je leuk gedaan. :) Geweldig. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk gedaan Colien! Met de strookjes en vakjes, origineel 😊 Leuk dat je meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien