dinsdag 27 februari 2024

Iedereen is van de wereld...

Mijn barmaatje Karin uit het team van Xinix is 3 februari bevallen van een dochter. Op het geboortekaartje stond de tekst: "Iedereen is van de wereld" van The Scene. Daarop een wereldbol met daarop silhouetten van de trotse ouders, het glas heffend 'op jouw gezondheid". Ook de kat was afgebeeld en er liep een smal roze lintje over de langwerpige kaart. Alles komt terug op dit kaartje, maar dan in kleur. Afgelopen zaterdag hebben alle aanwezige vrijwilligers hun felicitatie en naam in de kaart geschreven.
Ik heb het logo van ons team gedownload, met de Cameo Silhouette uitgesneden uit knalroze flexfolie en vervolgens op een rompertje geperst. Het pakketje is inmiddels onderweg naar het gezin. Ik maakte ook namens Rolf en mij nog een rompertje, dat zie je later.

Gisteren was een lange (werk)dag: na de lessen nog EHBO herhaling. Dus laat thuis en na het drukke weekend heb ik niet veel meer gedaan. Vanavond wel weer lekker sporten, maar eerst weer creatief aan de slag vandaag: Paasstukjes maken met klas 2 en bij beeldende vorming gaan we 3D-poppetjes maken met draad en papier-maché. 



 

4 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Beautiful card, really awesome!!!
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een héél leuk geboorte kaartje!!
    Wat leuk om er zo'n persoonlijke kaart bij te maken.
    Het kadootje is SUPER LEUK gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig! Wat een ontzettend gaaf kaartje heb je gemaakt! Vooral als ik de beschrijving lees van het origineel! Echt super!! EN de romper is natuurlijk super toepasselijk! Zal Karin vast en zeker geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien