donderdag 29 februari 2024

52 Weeks to Christmas, #9-2024. Challenge: restjes papier + sneeuwvlok.


Week 9 en een bonusdag vandaag ivm het schrikkeljaar. Maar ook de laatste donderdag van de maand februari Dat betekent dat we een nieuwe challenge voor je hebben en Marijke bedacht: Restjes papier met een sneeuwvlok.

Toen Marijke dit vorig jaar november (tijdens ons DT-dagje) aangaf, wist ik meteen dat ik nog een mapje had met wat restjes die ik graag op wilde maken. Ik legde het toen al apart om het voor vandaag te gaan gebruiken. En zoals je ziet, zijn er 6 kaartjes ontstaan met deze laatste stukjes.

 

Deze 2 maakte ik volgens een sketch, voor de overige 4 bedacht ik zelf een lay-out. 

Ga je de uitdaging aan en ga je aan de slag voor deze challenge? Link dan jouw kerstkaart met restjes papier en een sneeuwvlok onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Dat kan t/m 24 maart 20.00 uur, want de challenge duurt een maand! Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je inspiratie nodig hebben, bezoek dan het 52WTC-blog de kaartjes van alle DT-dames en onze gastdesigners te bekijken.

Challenges;

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes

Sketch 'N Scrap - Card Sketch #260

17 opmerkingen:

  1. Het liefst 6 nog wel jij had even inspiratie! Vind ze heel mooi geworden. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Colien. Wat veel kaarten maakte je. Je had goeie inspiratie. Heel erg leuk gedaan hoor. Echt heel mooi .
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige serie met restjes kaarten.
    Nu heb je vast niet veel meer over van deze restjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Leuk zoveel kaartjes van je restjes! en allemaal weer anders! Heel leuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zes prachtige kaarten heb je gemaakt met de restjes, knap hoor en allemaal even mooi.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joh, wat heb je veel kaarten gemaakt met die restjes en ook hele mooie Ik vind het een hele leuke uitdaging, ik ga er ook een keer voor zitten deze maand.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig en een gaaf resultaat !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie heb je gemaakt van restanten papier, schiet ook lekker op zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw 6 kaartjes van de restjes. Knap! En ook nog zo verschillend. Ik had geen vooruitziende blik, hihihi... meer mensen vroegen het al. Alleen de strookjes waren restjes, het DP niet. Ik ga eens zoeken tussen de restjes of ik nog wat vind..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful cards! Thanks for joining us at Skech N Scrap. Surama

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoveel leuke kaartjes Colien , met de restjes helemaal TOP
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, jij maakte maar liefst 6 kaarten met je restjes. Ik vond 3 al heel wat!
    Mooie kaarten, jij had zelfs papier met sneeuwvlokken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such beautiful cards! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten, dank je wel voor je bijdrage aan de Creative Sketchy Girlz Challenge.
    Groetjes Ilonka D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What amazing cards created rom scrap pieces. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien