woensdag 28 februari 2024

Kleurenkaartenteam: Celeste met paars.

Ondanks het schrikkeljaar blijft de februari-maand kort en op deze laatste woensdag van dit kalenderblad is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van
 Martina. Dit keer mocht GerJanne de tweede kleur naast mijn celeste van vorige maand bepalen. Zij koos voor paars en ik maakte 2 kaartjes in deze combinatie. 
Allereerst een felicitatie-kaartje voor Anja, onze gastvrouw bij de XGP-avonden in Xinix. Zij ontvangt de optredende bands met aanverwanten en vierde vorige week haar 70e verjaardag. Aangezien paars haar lievelingskleur is, kwam het goed uit dat het vandaag één van de kleurtjes is.

Dit tweede kaartje maakte ik voor Olav, hij was afgelopen maandag jarig. Hiermee wil ik meedoen met de Lift Challenge waar ze 'Repeterende vorm, tekst en kiekeboe!" vragen. Dat is gelukt met deze mal van Spellbinders en vis + tekstje van Lawn Fawn.

De vis piept uit het gat wat ik maakte met dezelfde mal. Jammer dat je z'n staartje nu niet ziet, maar ja, dan had ie maar wat sneller moeten zwemmen, haha. Het paars komt op beide kaartjes niet heel donker over, maar is het in het echt wel....


Ik hoop vandaag een rondje te doen om alle creaties van deze maand te bekijken. Heb behoorlijk wat dingen in de agenda vandaag, maar wellicht dat het vanavond lukt als Rolf is repeteren met de band. Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje. Dan gaat de nieuwe uitdaging van start op het 52 Weeks to Christmas blog én zie je ook wie de vorige challenge heeft gewonnen, dus als  je nieuwsgierig bent: kom gerust langs!

Challenges;
AAA Cards - Challenge 259


24 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kaartjes leuk geworden Colien, de laaste vind ik enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey colien,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. mooie kleurencombi is het zeg. Wauw. Heel erg leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten maakte je in deze kleurencombinatie, Colien! Die kiekeboe spelende vis is grappig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook 2 kaartjes en ze zijn leuk.
    Ik maakte 2 bijna dezelfde, ik vind het knap dat jij 2 heel verschillende gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kleurencombi vind ik dit altijd. De liftkaart voor Olav is superleuk, geinig die vis met dat tandje :) en leuk die belletjes erbij. Dank voor je deelname aan de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekkere muffin lijkt me, yum yum. Bedankt voor het meespelen bij AAA Cards Challenges, Zondag weer een nieuwe, zien we je dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes , je liftkaart erg leuk !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaartjes!! Vooral die met de cupcake vind ik gaaf.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both cards looks so fun. Love that colour combo too. Thanks for playing and sharing with us at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten maakte je voor beide jarigen. Mooi de kleuren van beide maanden in verwerkt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke kaartjes weer Colien. Leuk dat je het kaartje maakte met een lievelingskleur van de krijger. Leuk gedaan allebei, ook die met de vis mooi gemaakt met deze vormen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellige verjaardagskaartjes, toch een vraag: hoe smaakt paars?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten heb je gemaakt. Ja de vis zijn staart? Inderdaad weggestopt. lol
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee leuke kaartjes gemaakt en vind de kleuren heel mooi bij elkaar voegen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allebei mooi en frisse kaarten.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. twee leuke kaartjes voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat hebben we en mooie combi uitgezocht, he?😂
    Jouw kaartjes zijn heel gaaf. Die voor de Lift vind ik helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaartjes, vooral dat visje is echt grappig 🥰 Mooi in de KKT kleuren 😊 Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke combinatie is het zeg, ik genoot er ook van om mee bezig te zijn. Leuke kaartjes zijn het, en in kaartenmaakland kan alles, zelfs paarse slagroom en het staat nog leuk ook. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. twee leuke, feestelijke kaartjes heb je gemaakt, mooi
    bedankt voor je deelname alweer !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hou van deze kleurenben past idd helemaal bij het waterthema. Leuke uitwerking met het visje! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een koddig visje is dit! Volgens mij moet je heel diep duiken om deze tegen te komen. Erg leuk in combinatie met de hexagons op je kaart! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very pretty card! Thank you for playing at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien