maandag 19 februari 2024

Reminder XOXO op het Season blog.

Nog t/m vrijdag 1 maart kun je meedoen met onze XOXO-uitdaging op het 4 Season Challenge Blog. Verspreid kusjes en liefs via je creatie en doe (nog een keer) mee! 

Mijn reminderkaartje maakte ik voor Rolf en deed er wat speciaalbiertjes en een ticket voor een optreden van de 3 J's bij. Die spelen 8 maart met het Red Limo Quartet in Waalwijk.
Ik hield na het maken van het eerste kaartje een halve doily over, dus die ook maar meteen opgemaakt en dezelfde tekst (uit een ouder IDEE&post pakketje) deze keer links geplakt. Het kaartje is in de kaartenbak gegaan voor de verkoop.




Gisteren was een enorm regenachtige dag. Mooi moment om naar het Designmuseum in Den Bosch te gaan. Natuurlijk moesten de honden ook uit, maar het werd niet echt een lange wandeling. 's Avonds maakte ik bloemkoolsoep (die verrassend goed in de smaak viel) met een stokbroodje en kaasjes erbij. De voorjaarsvakantie zit erop, vandaag weer aan de slag op school = werk. Heb er wel zin in, hoor. Vanochtend bloemlessen, vanmiddag Presenteren & Styling, waarbij alle Valentijn en Carnaval uit de etalages vervangen kan worden. De leerlingen moeten aan de bak! :)



 

4 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan zeg. Heel leuk.
    Succes met je werk weer, klinkt als een drukke dag.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten !!!!!
    En ik maak niet nog meer kaarten me de overgebleven stukken van de bloem.
    Alles lag door elkaar ......dus in het "archief", lees prullenbak.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaarten. Dat pakketje heb ik de laatste dagen door jullie challenge ook weer door mijn handen laten gaan.
    Je allerlaatste vakantiedag klinkt ook goed, ondanks de regen. Je moet er dan toch zelf wat van maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien