woensdag 14 februari 2024

Diepte- én hoogtekaart.

De lopende challenge bij De Egel is: Maak een dieptekaart met roze. Een dieptekaart maken lukt met wel, maar ik heb zo weinig (met) roze. ;) Maar bij het afgelopen Friendz Festival bij Noor & Zo had ik behoorlijk wat spulletjes gekocht en daardoor kreeg ik een goodiebag. En daarin zet een papierblokje met leuke afbeeldingen mét roze die prima geschikt zijn voor dieptekaarten.

Hier zie je dat ik de diepte heb opgebouwd met 4 laagjes karton. Het tekstje op het labeltje is van Nobody-Else.
Tja, en als je een dieptekaart maakt, houd je heel wat uitgesneden kartonnetjes over. Ik vond het zonde om daar niks mee te doen, dus zocht ik een tweede afbeelding op in het blokje en maakte een hoogtekaart. Oftewel: ik heb alle kartonnetjes opgeplakt en zo krijg je het tegenovergestelde effect van de eerste kaart.
Best leuk om te doen en ik maakte ook nog 2 kerstkaartjes. Of je die morgen ziet, weet ik nog niet. Misschien maak ik wel iets anders vandaag. Vanmiddag ga ik lekker 'Valentijns-lunchen' met Rolf, hij gaat vanavond repeteren met de band, dat stond al vast. Ik ga vanavond met Daniëlle naar een optreden van Holly Humberstone in de Melkweg, zin in! Hoe dan ook: vier de liefde vandaag! 

Challenge;

De Egel - 177: Dieptekaart met roze



5 opmerkingen:

  1. Ja, wat leuk!! Ik zag er al wat die het ook als hoogte kaart hadden gedaan...En wat kwam dat papier in de goodybag goed uit. En dank je wel voor het meedoen bij de Egel. Fijne dag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, en zo had je toch roze om te kunnen gebruiken en ben je er nu mooi vanaf.
    2 Leuke kaartjes, het idee om ook een hoogte kaart te maken is goed bedacht. Zonde om weg te gooien.
    Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart in roze kleur Colien , gezellige date met Rolf 💕
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met ontzettend mooi papier. Echt wauw gewoon. Heel erg mooi gedaan.
    Hopelijk hebben jij en Rolf een mooie date gehad.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja herkenbaar hoor om gelijk ook een hoogte kaart te maken. Zo werk ik ook. Deze is erg leuk gemaakt, prachtig papier ook. Ook al is roze niet helemaal jou smaak. Dank je wel voor jou diepte en hoogte kaart bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien