maandag 12 februari 2024

Kruiswoordpuzzels.

 

Met alle zieken onder de collega's heb ik laatst deze 2 beterschapskaartjes gemaakt. Het kruiswoordpuzzeltje vond ik op internet en printte ik uit, net als de pleisters.
Vandaag is de eerste dag van mijn voorjaarsvakantie. Vanochtend heb ik een afspraak bij de mondhygiëniste en daarna doe ik de wekelijkse boodschappen. Normaal doet Rolf dat op maandag, maar als ik dan toch onderweg ben, kan ik het wel doen. Verder wil ik een begin maken met het vervangen van de voegen in de tegelvloer van de woonkamer. Niet alles hoeft, maar op sommige stukken is het slecht. De tegels zijn natuursteen: kwartsiet. Die verslijten we van ons lang zal ze leven niet. 

4 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt zo. Mooi gedaan met dat plaatje.
    fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee hele leuke kaarten.
    Succes met de voegen en een fijne avond.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk Colien! Die ga ik onthouden. Geniet van je vakantie! Wij moeten nog en weekje wachten. En daar heb ik echt heel veel zin. De herfstvakantie was voor mij mijn laatste echte vakantie, dus ik heb er super veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien