maandag 5 februari 2024

XOXO op het 4 Season blog.

 

De eerste maandag van februari en dat betekent een nieuwe challenge  op het 4 Season Challenge Blog. Deze maand staat in het teken van de liefde en Nelly, Daan en ik kozen voor dit thema in de vorm van:

XOXO

XOXO betekent ‘veel liefs’. De X’en staan voor kussen en de O’s voor omhelzingen. XOXO is op sociale media gangbaar als slotgroet, vergelijkbaar met ‘dikke kus en veel liefs!' 

Ik zocht voor deze gelegenheid een ouder IDEE&post pakketje op. Daarin zitten hele leuke papiertjes, tekstjes en stickertjes. De XOXO zat er kant-en-klaar in, hartstikke handig :)

Aangezien ik gisteren echt een relaxdagje nodig had, heb ik heerlijk geknutseld en dat resulteerde in een behoorlijke stapel kaartjes. Ik heb ze in het kaartenrek op school = werk geplaatst om te verkopen tbv Alpe d'HuZes. Even checken hoe romantisch mijn collega's zijn, haha.

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS621





8 opmerkingen:

  1. een leuke kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na..... ik kon ineens niet meer bij jou reageren, zo raar.
    Maar nu lukt het volgens mij wel.
    Ik sluit mij berichtjes meestal af met "Xx", wist ook nooit goed waar de XOXO (en dan vooral de O) voor stond, tot nu, bedankt voor de uitleg☺️.
    Leuke kaart, héél handig die kant en klaar spulletjes die je kan gebruiken.
    Ik hoop mee te doen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een leuke challenge weer. En je uitwerking is ook gaaf geworden. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Colien!! Gave kleurtjes ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart en leuke uitwerking van de sketch
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke challenge en een heel mooi voorbeeld! Ik heb dat blokje ook, dus dit inspireert wel..
    Fijn dat je een ontspannen knutseldag had!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a fabulous card! The colours and graphic look of the XOXO are so effective. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a happy card for Valentine's Day! Love the great use of the sketch. So glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien