zondag 25 februari 2024

Monster-kaartjes.

Er is weer een challenge bij Create a Smile, yeah! Deze keer is het een moodboard en op de valreep wil ik meedoen. Ik maakte met een rondjes-mask en Distressinkt een achtergrondje in regenboogkleuren. Ik wilde eerst 1 kaartje maken, maar zag toen een leuke sketch, waarbij ik een smalle strook nodig had. Dat resulteerde in deze 2 kaartjes.
De monstertjes en het vlaggetje kleurde ik in met aquarelverf, het bannertje is washitape. De tekstjes horen bij de monster-set.
Het was een gezellige avond gisteren, niet superdruk, maar wel lekker gewerkt achter de bar. Vanmiddag/begin van de avond mag ik weer: bardienst bij een besloten feestje. Doe ik normaal niet, maar ze zaten wat omhoog. En aangezien ik beide jarigen ken, heb ik 'ja' gezegd. Het leuke is dat Rolf een weekje later gevraagd werd om er (samen met Rob en Cor) op te treden. M'n Xinix shirtje is inmiddels gewassen, dus kan straks weer aan :)

 

Challenges;

Create a Smile - Moodboard

Try a sketch On Tuesday - TSOT641



 

12 opmerkingen:

  1. What a cute take on our sketch. Love the little monsters. Thanks for sharing this over at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kaartjes Colien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute! Brightly colored little monsters! Great take on the sketch. Thanksforsharing with us at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige monsterkaartjes Colien
    Vind de monstertjes, maar ook het papier enig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kleine monstertjes. echt heel erg schattig. mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fun card, Colien! I love the bright colors. Thank you for playing along at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, your cards just put me in a good mood! So beautifully colorful and fits perfectly with the party theme. I also like the banner behind the monsters, it makes them stand out even more 😍 Thank you so much for your cheerful contribution 😊🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What an adorable interpretation of the sketch challenge, love the images and colors used and great choice for the slimline. Thanks for sharing your adorable cards with us at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my goodness! Your cards are so cute with all the bright colors and cute die cuts! Thanks for sharing with us at TSOT! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marvelous little monsters and I love the colorful rainbow of circles. Such a cute and happy card. Thank you so much for joining the challenge at TSOT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Colien, these little guys are so cute! Thanks so much for playing with us at TSOT!
    -- Dalis
    https://www.instagram.com/stamprgrl/

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien