vrijdag 16 februari 2024

Are you sik?


Ja, de blogtitel deed je misschien de wenkbrauwen fronsen, maar zoals je ziet, klopt het wel. Want deze geiten hebben elk een behoorlijke sik :) 

Een tijdje geleden liet ik je al deze BeterSCHAAP kaartjes zien. Ik had de afdrukjes gevonden bij het opruimen en daar zaten ook onderdeeltjes bij om geiten te maken. Het lijfje stanste ik uit behangstaaltjes, daarop/omheen plakte ik de pootjes, kop, hoorns en natuurlijk ook de sik.

Er waren genoeg onderdeeltjes voor 4 kaartjes, eentje had ik al verstuurd, vandaar dat je er nog 3 op de foto ziet.

Gisteren wat kleine klusjes in huis gedaan. Van de voegen vervangen is (nog) niet veel gekomen, Rolf had maandag t/m woensdag heel veel hoofdpijn, niet heel verstandig als ik dan met herriemakend gereedschap aan de slag zou gaan. Bovendien heb ik net iets teveel last van mijn schouder. Gisteren de ramen gezeemd en dat was eigenlijk al teveel. De klus schuift nog even op. Rolf heeft nu medicatie en knapt gelukkig snel op.
Gisteren was de geboortedag van Rolf zijn pa, Rob is 12 jaar geleden overleden, en zijn we 's avonds met zijn moeder uit eten geweest: herinneringen ophalen en het leven vieren.



7 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Leuk gemaakt en goed gevonden met de leuke tekst er bij.
    Gelukkig is Rolf beter ondertussen.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaarten, leuk met die woordspeling.
    Fijn dat Rolf wat beter is en heel verstandig om klus nog even uit te stellen.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, SIK!! Heel leuk, ik hou van dit soort woordgrapje, super leuk bedacht en leuke kaartjes. Hier wordt iedereen vrolijk van lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een ontzettend grappige kaart. Echt heel erg mooi gedaan.
    Wel fijn dat Rolf wat opknapt. Lekker rustig aandoen samen.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha grappige kaartjes. leuk die tekst.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk. Hou ik zo van, van die woordspelingen!
    Jouw vakantie loopt ten einde, geniet nog even van je vrije weekend.
    Ga je de Valentijns lunch inhalen? Wij zouden vanavond naar Anneke van Giersbergen, maar helaas moet ze het verzetten

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien