maandag 29 augustus 2016

65 jaar.

Vandaag is ons pa jarig. Al eerder gaf hij samen met mijn moeder een feestje, omdat ze beiden de 65-jarige leeftijd bereik(t)en. Toen maakte ik al diverse versieringen, maar op de dag zelf mag een kaartje niet ontbreken, vind ik. Met papiertjes uit de laatste IDEE&post en Puffy decostickers uit het pakket én van Action, net als de cijfers, werd het een simpele kaart.
Vanavond gaan we met het klavertje vier van mijn ouders (mijn 3 zussen en ik met 'aanhang' en kinderen) uit eten. We doen dat bij de Roestelberg, eten in een ontspannen sfeertje aan de rand van de Loonse en Drunense duinen. En er is een speeltuin bij, dus een prima locatie voor onze neefjes en nichtjes ;-)
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS#251

13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart!
    fijne dag en geniet van het samenzijn met de familie vanavond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie strakke kaart weer !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je vader, 65 jaar...een mijlpaal! Heel mooi kaartje heb je voor hem gemaakt! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je vader! Heel veel plezier vanavond, het is een hele leuke gezellige kaart geworden Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker leuk, beetje strak, geslaagd !
    gefeliciteerd met je papa
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi design en zeker een mooie kaart! Veel plezier, klinkt goed! En jij ook succes met je moeilijk stil te krijgen nieuwe leerlingen, we hebben zeker een missie weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sounds like a wonderful birthday celebration! LOVE that you personalized the card with the big "65" and that little mustache is charming. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je vader! Mooie leeftijd, 65. Dan begint het leven net ;) Je simpele kaart vind ik helemaal geweldig. En wat gezellig dat jullie met z'n allen uit eten gaan. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fun card! The bright colors and papers make it so cheerful. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je vader! Je hebt een mooie kaartje voor hem gemaakt.
    Was het een gezellig en lekker etentje?
    Mijn high tea was erg gezellig, wat eet je dan veel zeg. We waren goed gevuld.

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de verjaardag van je paps.
    Je hebt een kei leuk kaartje voor hem gemaakt.
    Fijne avond samen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, van harte Colien met je vader! Je kaart is super. Leuk hoor bij een kroonjaar zo groot de leeftijd erop.
    Ook je creatie voor Rosey is helemaal leuk! Wat een herinnering is dat zeg! Zo gaaf gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je vader en een toffe kaart maakte je voor hem! Ik heb de puffy stickers ook gescoord bij Action, leukkkk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien