zaterdag 13 augustus 2016

It's your birthday.

 
Vandaag het allerlaatste kaartje met de materialen uit het Jillybean Soup-pakket. Deze sketch kwam mooi uit, omdat ik de papiertjes in eerste instantie had gebruikt voor een fotoalbum, waarin een paar bladzijdes zijn verwerkt, waarbij het papier schuin gesneden is.
Met het restje maakte ik deze insteek en plaatste er een label in. 
Zo meteen stappen we in de auto en gaan we naar Oberweis. Daar organiseren we vanavond op de camping een Pubquiz voor het 'nieuwe' goede doel. Rolf gaat volgend jaar Klimmen tegen MS (1, 2 of 3 x de Mont Ventoux beklimmen op de fiets) en dit is de eerste activiteit waarvan de opbrengst naar dit doel gaat. In het najaar, met kerst en Pasen volgen nog workshops en ook een Benefietavond met bandoptredens zitten in de planning....
Challenge;
Feeling Sketchy - #150

11 opmerkingen:

  1. Tof kaartje. Mooie plannen voor een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Colien. Veel succes met jullie pubquiz vanavond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk is je kaart met tagje erin! Succes vanavond! Hopelijk halen jullie met alles veel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met het tagje zo erbij. Ik wens je man heel veel succes! Ik vind het doel geweldig, maar goed nu ben ik ook wat bevooroordeeld met zelf MS. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart, gave tag erbij !!!!!
    Geweldig goed voor het goede doel bezig, chapeau !
    Maar voor al veel plezier en succes !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel vrolijk uit. Grappig dat je nog schuin afgesneden papier had en dat er een sketch voorbij kwam, waar je dat goed bij kon gebruiken.
    Ik heb nog geen enkel blokje helemaal opgemaakt in de ruim 5 jaar dat ik scrap.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I like how you take our sketch :-)) I like your tag.
    Thank you for entering at Feeling Sketchy this time! Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card. Like your take on the sketch and the colors. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo te horen een hoop leuks in het vooruitzicht! Leuk idee om die pocket voor een kaartje te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the fun colour palette you used - super project! Thanks for joining us over at the Feeling Sketchy Challenge #150. Good luck, and please join us again soon!
    Jen Leeflang
    FEELING SKETCHY DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Colien - this is a pretty card and I love the colours you've used. Such a clever idea putting a sentiment on the tag too! Thanks for playing along at Feeling Sketchy.
    Helen x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien