maandag 1 augustus 2016

Winnaars entree tickets Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen.

Jawel, het is 1 augustus en vandaag maak ik bekend welke mensen gratis tickets voor de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen hebben gewonnen. Er waren diverse reacties binnen gekomen via mijn blog en via Facebook. 
Alle namen op briefjes in het bakje. 
Vanmorgen in alle vroegte vond de loting plaats. Rolf heeft 5 briefjes uit het bakje gehaald en dit zijn de winnaars:
Zie je je naam: mail me dan via colien@kpnplanet.nl en dan zorg ik dat de vrijkaartjes jouw kant op komen. Veel plezier en wellicht komen we elkaar op donderdag (dan ga ik als bezoeker) of op zaterdag (dan sta ik op het bloggersplein) tegen.
Mariken zie ik vaker (als collega en als scrapmaatje) en Mirthe is een oud collega, die ik vorig jaar op de beurs tegenkwam. Martina ken ik via haar blog en het kleurenkaartenteam, maar heb ik nog nooit 'live' ontmoet. En DaniĆ«lle (afgelopen week voor het eerst op haar blog gekeken via het kleurenkaartenteam) en Eri ken ik niet, dus het zou leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten.
Ik ga zo naar de opstapplaats voor ons zomerkamp. Daar mag ik 75 kinderen in de bus verwelkomen, 4 zijn al op het kampadres. Gisteravond hebben we alle benodigde materialen al gebracht, inclusief de zon ;-) Heb er veel zin in en zal komende dagen wel wat dingen laten zien die ik geknutseld heb voor deze week.

5 opmerkingen:

  1. Wordt vast een drukke maar toffe week! Geniet er van!
    Nanct

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joehoe ! gewonnen ! superleuk is dat ! ik stuur je snel een mailtje !
    bedankt,
    liefs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ja, (ben helemaal overdonderd) nog veel succes met je zomerkamp, 75 kids, dat zijn er aardig wat ! gelukkig zit je niet onder tenten
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super leuk!! Ik ben helemaal blij dat ik heb gewonnen!! Voor jou heel veel plezier met het zomerkamp, ik duim mee dat de zon blijft bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, blij mee!! Hartstikke tof! Ga ik misschien wel twee keer!!!
    Veel plezier met kamp, goed weer he?!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien