woensdag 24 augustus 2016

Liefde.

Op 16 augustus jl. waren Annelies en Chiel 25 jaar getrouwd. Doordat we toen op vakantie waren, was het er nog niet van gekomen om een kaartje te fröbelen, dus vanmorgen maar eens aan de slag gegaan. Omdat Rolf weer is werken, zijn de honden toch al om half 7 wakker en zodoende was ik al vroeg aan het knutselen. 
Doordat ik niet meteen de juiste combinatie van papiertjes had (vond ik zelf), ontstond ook dit 2e kaartje. Altijd handig voor de voorraad of om te verkopen voor het goede doel.
In de loop van de dag ga ik maar eens aan de slag met kerstkaartje(s) voor morgen. Eens kijken of dat lukt met deze temperaturen :-)
Challenge;
De Egel - Sketch

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart is het geworden met deze sketch.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartjes superleuk! Wat grappig dat je niet de juiste combinatie van papier vond? Ik dacht net: wat een leuk blokje heeft ze gebruikt! �� Veel succes met de kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaarten, ik vind die papiertjes ook heel leuk en zo samen met de stoere tekst ook. Pfff... nou doe je best met de kerstkaarten en die hitte, hier is het morgen werken geblazen, in een snikhete school, verheug me er nu al op ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Colien! De tekststempel "liefde" vind ik erg mooi, net als je papiertjes. Top kaartjes! Misschien krijg je een koeler gevoel als je met kerstkaartjes aan de slag gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met deze romantische papiertjes en dat ontzettend gave stempeltje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefde, ik hou ervan ;) Dat Rolf vroeg de deur uitgaat, heeft dus ook wel voordelen. Jouw dag is lekker lang en je kunt al vroeg, voordat het echt warm is, aan de knutsel! Voor ik het vergeet: leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Colien,
    Je kaartjes zijn beiden heel gaaf. Ik vind de papiertjes ook geweldig bij elkaar. En eigenlijk wel lekker dat je vroeg uit de veren bent met dit warme weer. Dan doe je tenminste nog wat. Vond ik ook niet erg toen ze met de badkamer bezig waren. Elke ochtend half 8 paraat en ik had een lange dag.
    Ja, de foto's komen nog hoor. Toch wel leuk als de afwerking ook gedaan is.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze 'SKETCH' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes zeg, de eerste heeft iets mijn voorkeur door de hartjesrand. Fijn dat je met de sketchuitdaging meedoet van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien