vrijdag 26 augustus 2016

Baby-kaartjes.

Carla vroeg me of ik een baby-kaartje wilde maken voor Nout. Dat heb ik gisteren gedaan, overdag was het té warm om hier achter buiten te zitten, dus ben ik aan de knutsel gegaan. Binnen was het 23 graden, dat was goed te doen. Toen ik Carla gisteravond een foto van het kaartje appte, stond er nog geen geboortedatum op het kaartje, die heb ik er nog even op gestempeld. 
Ik was gestart met een kleiner formaat kaartje, maar dat kwam niet helemaal goed uit met de leuke diertjes en de sketch. Dus die is voorzien van een algemeen tekstje en gaat in de voorraadbak voor eigen gebruik of om verkocht te worden voor 'Klimmen tegen MS'.
Vandaag ga ik eens bedenken wat ik volgende week zaterdag allemaal mee wil nemen naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Langzaamaan eens wat spulletje bij elkaar zoeken voor op het Bloggersplein op de beurs.... Ik heb al bedacht dat ik voor een bepaald thema ga, rara... ;-)
Challenge;
Feeling Sketchy - Sketch #151
Sketch #151

18 opmerkingen:

  1. Missie geslaagd!! Wat een gave kaart Colien!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beestachtig leuk...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart!!!En degene voor in de bak is ook prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je super leuk gedaan! Die datum erop is extra leuk! Tja nu zitten we niet binnen omdat het regent maar omdat het tè warm is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh, zo lief! Heel mooi.
    En ik zie je volgende week zaterdag vast nog wel op de beurs. Ik kom samen met mijn moeder. Heb er zin in! Kan ik dan bij jou een workshop volgen??

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlieve kaartjes!! Misschien kom ik even langs op de beurs volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig met de diertjes die uit de "polaroids" pieken, fijn weekend, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke keerten! Gaaf model, zo langwerpig. Die gestempelde datum staat wel heel stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk en schattig. Ze blijven zo leuk de diertjes. De tweede kaart is ook zo leuk. Vast veel plezier met de voorpret en het inpakken voor op het Bloggersplein.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaartjes, erg leuk gedaan! Ik ben heel benieuwd naar je thema op het Bloggersplein, ik zie je daar! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Colien - these are 2 great Baby cards and I really love the funky animals peering out from the frames! Both cards are wonderful takes on our sketch - thanks for joining us at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. How adorable! Thanks for joining us over at Feeling Sketchy, good luck in the draw! Please join us again soon.
    Love
    Jen Leeflang
    Feeling Sketchy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is over the top cute. Thanks for joining us at Feeling Sketchy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful cards! I like how you take our sketch :-))
    Thank you for entering at Feeling Sketchy this time! Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love love love this card!!! Such a sweet one!! Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely cards. Love the animals. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien