dinsdag 9 augustus 2016

Nog in bewaring...

Een tijdje geleden liet ik al wat kaartjes zien die ik maakte met een pakket van de Action. Er waren er nog 4 in bewaring, dus die show ik vandaag maar es. (komende donderdag-kerstkaartendag volgen er trouwens nog 2) 
Het handige van dit pakketje was dat alles al voorgestanst was en dat het dus makkelijk en snel te maken kaartjes waren. 
Deze was één van mijn favorieten. Niet dat ik veel fiets, maar veel mensen in mijn omgeving wel. Bovendien vond ik de simpele lay-out heel mooi.
En dan nog deze, lekker vrolijk. Er zat een blad bij met voorbeelden, maar daar heb ik me niet helemaal aan gehouden. Daardoor heb ik nog verschillende onderdelen over, maar die komen vast nog wel van pas. 
Zo meteen gaan de wandelschoenen aan en ga ik de omgeving van Kaisersesch maar eens verkennen met de honden. Ze hoeven niet ver vandaag, zijn nog moe van de reis van gisteren en de afgelopen week. Rolf doet een iets grotere ronde op de fiets...

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je gave kaartjes gemaakt Colien....van een pakket van de Action zei je....wat leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het pakketje al een paar keer in mijn handen gehad bij de Action en het steeds terug gelegd.... Als ik deze kaartjes zie denk ik dat ik het volgende keer toch maar mee neem! Leuk! Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat gaat lekker snel ! leuke resultaten
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zijn het geworden Colien! Nog een fijne vakantie verder!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien, wat een gave kaartjes.
    Volgens mij heb ik hetzelfde boekje om kaarten te maken. Nog niet aan toe gekomen.
    Ziet er echt leuk uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw, je laat dit pakketje wel schitteren! Ben ook erg benieuwd naar de kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien