donderdag 4 augustus 2016

Workshop by Marleen.

Regelmatig zie ik bij Marleen op haar blog dat ze weer een Make & Take verzorgd bij Doe@ding in Spijkernisse. Heel leuk, maar de workshops zijn op donderdag (dan werk ik) en de winkel is best een eindje rijden. Maar vorige week was mijn eerste week vakantie en ben ik samen met Mariken en Larissa naar Spijkernisse gereden. De workshoptafels waren allemaal bezet toen we aankwamen, maar het was geen probleem om de tijd te vullen met shoppen en rondneuzen in de winkel. Wat een collectie is daar te vinden, zeg! Na een uurtje zijn we met ons 3en aangeschoven aan de knutseltafel en hebben we deze labelkaart gemaakt met de nieuwe teckel-mal van Marianne Design. 
Met de mooie, warme desingpapiertjes, de blaadjes en het spinnenweb werd het een echt herfstkaartje. Vandaar dat ik de teckel een warm sjaaltje om heb gegeven. Inmiddels ligt de mal bij mij thuis op tafel (en ook die van de eekhoorn), maar aangezien we op kamp zijn, duurt het nog even voordat ik ermee aan de slag ga. 
De rit naar Doe@ding was zeker de moeite waard, erg leuk om Marleen es 'live' te ontmoeten en een workshop bij haar te volgen. Bovendien was deze goed verzorgd met koffie/thee en lekkers erbij.
Hopelijk vandaag wat beter weer als de afgelopen dagen, want we hebben een vossenjacht en 6-kamp op het programma vandaag.

9 opmerkingen:

  1. Leuk herfstig kaartje, maar had je niet beter een zomers gemaakt? kijk nu naar het weer...
    Ga ook graag eens naar Doe@ding...
    Hier is het grijs maar droog, hopelijk bij jullie ook. Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi project en wat leuk dat je een workshop hebt kunnen volgen met Marleen..na het kamp ga je dus meteen weer aan de slag met de teckel en eekhoorn neem ik aan . Ik ga even frisse/koele lucht opdoen bij mijn moeder even afkoelen het is hier natuurlijk te warm voor mijn smaak. lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, ben benieuwd wat je verder nog met de teckel gaat maken! Het ziet er heel een stuk vriendelijker uit dan de afgelopen dagen buiten, ik hoop echt bij jullie ook.... In ieder geval veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt en die teckel is ook erg leuk. Doe@ding is echt geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een erg leuke kaart is het zo geworden ! bij mij ook, de teckel en eekhoorn op de tafel, reeds 1 projectje voor DT 't Woefke klaar, die komt binnenkort...
    Erg geslaagd !
    Geniet, nu hopelijk van een heleboel droge leuke dagen !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart Colien....ja...voordat je het weet is het al weer herfst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Colien,
    ja, dat is nog eens gezellig om i je vakantie te doen! En je kaart is echt heel gaaf. Ik heb de teckel ook! En de eekhoorn per ongeluk ook. Dus binnenkort zul je wel wat kaartjes zien denk ik. En ik ben benieuwd naar de jouwe..
    Veel plezier nog op kamp!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colien,
    Ook ik vond het super om jou te ontmoeten en geweldig leuk dat je ook nog aan bent geschoven bij de Make & Take. Fijn dat je samen met Mariken en Larissa een gezellige dag hebt gehad.
    Nog even lekker genieten van het kamp!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was het een gezellig uitje hè, ik heb onwijs genoten!! Doen we nog eens!!! En je kaartje is zo gaaf, die teckkel is tè leuk!! Hopelijk is het weer wat beter nu en de komende dagen!! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien