vrijdag 30 november 2018

3 x Condoleance.

Ik had wat condoleance-kaartjes nodig en daar heb ik dezelfde veertjes voor gebruikt als afgelopen woensdag bij het Kleurenkaartenteam. Op de achtergrond papiertjes van Lawn Fawn en de tekstjes zijn stempels van Bella Lulu.
Helaas zijn deze kaartjes ook nodig. Zo ga ik vandaag eerder naar school om samen met een leerling een rouwstuk te maken voor haar moeder die afgelopen weekend is overleden. Zo sneu om al zo jong geen moeder meer te hebben. Daarom vind ik het fijn dat ik haar op deze manier kan helpen.
Het laatste kaartje houd ik in vooraad, hopelijk mag het daar nog even blijven. 
Vandaag dus een lange(re) werkdag, maar gelukkig vanavond even niks. Even bijtanken na een drukke week en ook het komende weekend staat er weer van alles op  het programma. Fijne dag! 
Challenge;
Sunday Stamps - SSC192 Sketch

12 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind deze kleuren ook mooi voor zo'n kaart. En de veren blijven naturlijk ook heel geschikt.u

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi en passend, deze kaartjes! Tja, helaas zijn ze nodig...
    Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze mooi je kaartjes.
    Lief dat je je leerling zo bijstaat...je bent een TOP leerkracht.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie condoleancekaartjes, Colien. Wat een mooie tekststempels!
    En wat bijzonder om met een leerling een rouwstuk te maken, mooi dat je dat doet. Ontzettend verdrietig om zo jong je moeder te verliezen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, I just love all your cards. Your mix and match of the patterns is fabulous! Great way to use our sketch! SO happy you joined us at Sunday Stamps! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful papers and feathers - love these colors together! A lovely little collection! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje, heel mooi gedaan, zo kan je toch steun geven, wat een verdriet voor zo'n jong kindje.
    Ook wil ik je bedanken voor het mooie pakketje dat ik vandaag gekregen heb van je! Superlief!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the three iterations of your card, with the lighter background and darker strip to draw the eye. The bundle of feathers is really cute. Thanks for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi voor deze gelegenheid.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaarten Colien.
    Ik vind het super van je om met je leerling een rouwstuk te maken!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veren hebben altijd iets rustige over zich, ofzo.....daarom geschikt voor rouwkaarten.
    Ik vind ze héél erg mooi.

    Heftig, om zo'n stuk te moeten maken voor je moeder, maar ook heel mooi. Je leerling kan er vast heel veel gevoel en liefde en emotie in kwijt?!
    Mooi (En héél lief) dat je dit als leraar doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd fijn om dit soort kaarten op voorraad te hebben. Op het moment zelf is het vaak lastig iets te maken vind ik. Wat lief dat je met die leerling een rouwstuk gaat maken. Vreselijk voor haar, fijn dat je haar op deze manier kunt steunen. Je kaartjes zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien