maandag 12 november 2018

Handige hulp...

Afgelopen zaterdag gaven Rolf en ik (alvast) een feestje ter ere van onze verjaardagen. Drank in gekocht, hapjes gemaakt en sta-tafels in de huiskamer gezet. Omdat het best drukke avonden zijn, merk ik elk jaar dat ik zelf alleen maar aan het zorgen ben, ondanks dat het 'zelfbediening' is. Drankjes pakken mensen wel zelf, maar ik ben toch druk in de weer met het vullen van de pinda- en chipsschaaltjes, evenals het volhouden van de planken met worst, kaas, tomaatjes, komkommer etc, maar ook de broodjes uit de oven halen, salades inscheppen, enz. Meestal komt het er dan niet van om mensen te spreken en klets je alleen bij met degenen die het langst blijven. Ook gezellig, maar nu had ik het idee om Indy te vragen 'in de bediening'. Ze is met haar 13 jaar ook vrijwilliger in 't Dorpshuis en doet dat hartstikke goed. Ik beloofde haar dezelfde vergoeding, maar Indy vindt chillen met vrienden en vriendinnen een leukere bezigheid op de zaterdagavond, dus helaas voor 'tante' Colien. Maar Rosey wilde het wel graag doen, dus heeft ze ons hartstikke goed geholpen. Dit kaartje maakte ik voor haar en stopte haar eerlijk verdiende centjes erbij. Helaas is de foto niet helemaal scherp, maar het kaartje was al weg...
Challenge; 
Freshly Made Sketches - FMS#362

City Crafter Challenge Blog - Woodland animals
Hobby Vision - Paddenstoelen

12 opmerkingen:

  1. dubbel zo leuk om zo je centjes in een enveloppe te vinden als er zo'n tof kaartje bij zit!
    Hoop dat je een leuk feestje had!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje en een leuk gebaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt...
    Gelukkig hielp Rosey wel zodat jij ook van je visite kon genieten...lief!!

    fijne avond liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje voor Rosey en wat slim om iemand voor de bediening in te huren! Ik krijg meestal ook niet zoveel mee van verjaardagen hier bij ons thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi herfstkaartje Colien...zo mooi in deze warme kleurtjes

    en ja zo een feestje brengt altijd zorgen met zich mee, en fijn dat je toch nog een hulpje gevonden had om je wat te ontlasten...
    Ennnn... ja.... de leeftijd hè...hahaha
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief hoor, om een kaartje erbij te doen.
    En meteen weer een hele Leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed opgelost om wat handjes hulp te vragen Colien ik hoop dat jullie een gezellige avond hebben gehad. het kaartje is weer een hele mooie.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this is such a sweet card! I love that cute little hedgehog and love the background paper! So pretty! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable! So cute for fall! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof idee van de bediening. Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig Colien dat je nog hulp hebt gekregen, zo is een feestje ook echt een feest, en vooaral als je deze mooie leeftijd mag vieren. Mooi kaartje voor haar gemaakt. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How cute, with beautiful autumn colours. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien