maandag 19 november 2018

Reminder 4 Season challenge: kleurenpallet

Vandaag zijn Nelly en ik er weer met een reminder voor de lopende challenge op het 4 Season Challenge blog. Deze maand vragen we je een kaart te maken naar aanleiding van dit kleurenpalet:
Je mag blaadjes op je kaart gebruiken, maar dat hoeft helemaal niet, het gaat om de kleurtjes. Voor mijn voorbeeldkaartje heb ik één van mijn favoriete diertjes van Marianne Design gebruikt: het egeltje. De kleurtjes komen helaas niet helemaal goed over, maar geloof me dat ze in werkelijkheid iets warmer zijn.
Ik ben echt jarig vandaag, ben al enorm verwend tijdens ons feestje op de 10e en van Rolf heb ik een prachtige bos bloemen gekregen. Precies in de kleurtjes van vandaag :)
Onze postbode Petra heeft al een aantal dagen heel veel post bezorgd. Ik heb heel wat enveloppen mogen ontvangen, zo leuk!!! Ik ga ze zo meteen openen en ervan genieten. Daarna weer met volle tassen naar school, want ik heb allerlei lekkers voor mijn collega's. De vierdejaars ga ik ook trakteren, eerst op een toets (oeps, haha) en daarna op iets te snoepen :)
Challenge;
Cheerful Sketches - Sketch november

13 opmerkingen:

  1. Leuke reminder nóg mooiere bos bloemen maar vooral happy happy B-day Sarah-Colien!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag! Je reminderkaartje is heel leuk! En die bos bloemen is ook prachtig.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf zeg, dit mooie en warme herfstkaartje! En je gefeliciteerd, dat heb ik lekker zèlf gedaan! Fijne dag verder, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje en een prachtige bos bloemen in de gevraagde kleuren (LOL).
    Van harte gefeliciteerd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke herfstkaart als reminder! Ook hier van harte, Colien, ik hoop dat mijn kaart tussen de post zat, want ruim op tijd in de bus gestopt. Maar ... dat zegt niet alles bij PostNL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag dan voor het eggie GEFELICITEERD!!!!
    Ik hoop dat mijn kaart is aangekomen, volgens mij zie ik mijn envelopje wel tussen de stapel .
    Ik heb hem met een kerstzegel verstuurd en dat MAG tot 50 gram.....hoop dat de post dat zelf ook weet. Dat er geen boete op zit.
    Hele fijne avond nog en ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Colien!!! Wat een lief kaartje, echt lekker herfstig! De egeltjes zie je hier s'avonds vaak ook tussen de blaadjes scharrelen.
    En wat een lekkere stapel post. Mijn kaartje is onderweg, het kwartje viel afgelopen zaterdag pas dus iets te laat gepost, sorry daarvoor. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt vandaag en dat je leerlingen je de toets-tractatie niet al te kwalijk nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh sorry.....je reminder kaart vind ik erg leuk.
    Echt een Herfstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Sarah vandaag is dan de dag dat je 50 kaarsjes uitblazen mag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met heel veel zelfgemaakte kaartjes.

    Groetjes Hermien
    o, ja je kaartje is weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je verjaardag is alweer voorbij..... maar mooie bloemen en wat een leuke stapel post heb je gekregen! Ik heb er al een paar voorbij zien komen op de blogs die voor jou waren. Je laat binnenkort wel een overzichtje zien, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. p.s. vergeet ik te zeggen dat je kaart voor de reminder heel gaaf is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuke kaart is dit! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje is dit Colien!!

    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien