woensdag 28 november 2018

Kleurenkaartenteam: Paars met oker.

We zijn aan het einde van de maand en dat betekent verschillende uitdagingen. Die van Martina's kleurenkaartenteam is vandaag, morgen een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas. Maar eerst kleurt blogland paars met oker, de kleurtjes die GerJanne koos voor het KKT.  
Mijn bijdrage is een verjaardagskaart voor Annelies, zij vierde afgelopen maandag haar 50e verjaardag. Ik weet uit ervaring hoe leuk het is om gezellige kaartjes te ontvangen, dus ging ik aan de slag met de gevraagde kleurtjes. 
De veertjes mallen kreeg ik voor mijn verjaardag, ik heb ze ook nog op 3 andere kaartjes gebruikt, die zie je vrijdag. Ik heb ze uit paars papier gestanst, dat ik gedeeltelijk met goudverf, dat paste mooi bij het okergeel. 
Meer zien in deze kleurencombinatie? Ga dan naar Martina's blog en klik op de linkjes.
Ik ga snel wat klusjes doen, want vanmiddag ben ik weer vrijwilliger bij de kinderfilm. Normaal is dat op de 1e woensdag van de maand, maar dat zou volgende week tegelijk zijn met Sinterklaas, dus draaien we vanmiddag al een gave, actuele film. En er gaat een kaartje mee, want mijn maatje bij de stichting maakte afgelopen zondag bekend dat ze zwanger is, helemaal leuk. Jullie moeten nog wel even wachten tot je het te zien krijgt, want morgen is het eerst kerstkaartjesdag en voor vrijdag staan er ook al kaartjes ingepland...
Challenges;
Always Fun Challenges - Anything goes

The Paper Players - PP420 Sketch

23 opmerkingen:

  1. Hele gave kaart voor Annelies! Die goudkleur is er gaaf bij!
    Geniet van je vrije dag en veel plezier vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met die leuke veertjes. Die goudverf heb ik ook (nog nooit gebruikt, schande).
    Fijne dag en geniet bij de film.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, zeker met dat goud erbij.
    Geniet van de film, wij zagen hem al en hij is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is erg mooi geworden ! geslaagd kaartje, lekker strak, maar het goud geeft de kaart 'een gouden randje', mooi dus !
    bedankt voor je deelname alweer ! top hoor, zonder deelnemers geen kkt, dus... een DIKKE DANK JE WEL !
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Feestelijk kaartje door de gouden glans. Veel plezier vanmiddag, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart voor Annelies, Colien. Heel mooi gedaan zo met dat goud.
    Veel plezier met de kinderfilm vanmiddag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het maar druk met al die kaartjes. Deze is ook weer prachtig. Mooi om goud bij het paars te gebruiken, perfecte combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is mooi en hierbij wil ik jou ook feliciteren met je verjaardag
    Veel plezier bij de film
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Hele toffe kaart voor een 50 jarige, leuk dat goud erbij,staat mooi.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Colien!
    Ik ben wel benieuwd naar je ander kaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje en die veren stans is mooi! Zeker zo met dat goud erbij staat prachtig! Veel plezier met de film. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk met die veertjes !
    De goudverf komt goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, heel mooi met het goud op de veertjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. moie verjaardagskaart, leuk idee om met goudverf een accent te leggen bij de veertjes,
    groetjes
    Els

    oja, je verjaardagskaart is onderweg, ben de datum uit het oog verloren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Feestelijke kaart heb je gemaakt, herken de papiertjes, passen mooi bij elkaar, de gouden accenten op de veertjes maken hem AF!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou die kan er mee door hoor. Prachtig hoe je ze hebt gemaakt en de twee kleuren veren doen het goed op de kaart. Groetjes, nellek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Colien,
    wat een top idee om zo die veertjes te stansen! Ga ik onthouden...Je kaart is heel mooi en perfect qua kleur.
    Was de film leuk?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, leuk idee dat goud op het paarse papier en daaruit dan stansen!
    Benieuwd naar die film. Onze jongste was indertijd gek op the incredibles, speelde hele scenes na...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a cool card...I love how you did the feathers, I'll bet this looks even more amazing in real life! Hope she liked this fabulous creation! Thanks for playing with our PP sketch this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sorry het lukte mij niet eerder om bij je langs te komen.
    Wat een mooie kaart. En die veertjes zijn helemaal te gek!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke stansen! En met dat goud een prachtige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, wow, Colien! What a beautiful card with so many gorgeous details! I LOVE the feathers! Thank you for sharing at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Colien,

    Ik heb nu pas tijd om een blogrondje te maken. Hopelijk lees je het nog!

    Grappig, ik zie net op de blog van Diny dat zij voor jou een verjaardagskaart postte in deze kleuren en nu heb jij er ook ééntje gemaakt...
    Top allemaal!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien