woensdag 21 november 2018

Gastdesigner bij Create a Smile.

Op 31 oktober j.l. kreeg ik een mailtje van Alexandra van Create a Smile stamps of ik in november gastdesigner wilde zijn. Natuurlijk, super leuk! Ik ben helemaal weg van de gave stempels die zij hebben en wilde daarmee graag aan de slag. De opdracht was: maak een kaartje met als thema; HAPPY MAIL. Nu had ik pas 3 setjes van het merk, dus het was even puzzelen. Maar er stond bij dat de Create a Smile stempel centraal moest staan en verder maakte het niet uit. De zeemeeuwen zijn super en passen prima op happy mail. Zelf een achtergrondje gestempeld met de envelopjes en uitgestanst met een leuke mal. De tekst is van een andere set en heb ik met wit embossingpoeder op zwart papier bewerkt.
Tja en dan houd je een randje over van het gestempelde papier en da's zonde om niks mee te doen. Vandaar dit 2e kaartje, waarbij ik het envelopje in de snavel van de zeemeeuw heb gestopt. De plak-chevrons linksboven kreeg ik bij mijn eerste bestelling, meteen gebruikt. Inmiddels heb ik 3 nieuwe setjes binnen, dus die krijg je binnenkort te zien. Kijk ook maar eens op Facebook en Insta voor toffe ideetjes.
Straks laat ik ook nog weten wie mijn verjaardag-blogcandy heeft gewonnen, maar eerst ga ik met  twee gezellige meiden fröbelen: nichtje Rosey en Jasmine. Allebei 10 jaar oud en dol op knutselen, leuk! 

12 opmerkingen:

  1. Die meeuwen zijn ook echt super leuk! Heel happy mail is dit.
    Leuk dat je GDT bent.
    Gezellige middag met de knutseldames.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi vrolijk kaartje.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je gevraagd werd voor gastdesigner! Je kaartjes zien er lekker kleurrijk uit, échte happymail, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke tof kaartje met deze lollige meeuwen. Inderdaad een heel leuk merk!
    Veel plezier met knutselen, zo gezellig met die meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ja, dit is waar je het over had! Heel gaaf kaartje met de leuke stempel van de meeuw, die wij ook op een kaartje kregen! Onze tekst was leuker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit weer top kaartjes!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn! Je kaartjes zijn ontzettend leuk en vrolijk geworden, gaaf met die meeuwen!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe happy-mailkaartjes!
    Hopelijk had je een leuke knutselnamiddag met de meiden!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk, die meeuwen!!
    Vooral de kaart met dfie meeuw met envelop in zijn snavel, die is leuk.
    Lekker geknutseld?
    Gezellig is dat hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je GD mag zijn.
    Je kaartjes zijn heel tof!x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaarten met die meeuwen! Dat is met recht happy-mail!! Gezellig, knutselen met de meiden, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien