woensdag 21 november 2018

Uitslag verjaardag-blogcandy.

Jullie hebben de uitslag van mijn verjaardag-blogcandy nog tegoed. Ik wilde vanmiddag een foto maken van alle kaartjes die ik mocht onvangen, maar met 2 knutselende meiden op visite kwam het er niet van. Dus zojuist even de kettingen met kaartjes van de muur gehaald en de complete vracht op de vloer gefotografeerd. Het zijn ruim 50!! kaartjes, waaronder veel zelfgemaakte. Heel veel persoonlijk met mijn naam en/of leeftijd en ook sommige nog met een extraatje erin. Heel tof: allemaal heel erg bedankt!!!

Net als vorig jaar heb ik zelf een winnend kaartje uitgezocht en heb ik Rolf ook laten kiezen. Daarmee hebben we 2 winnaressen en dat zijn:
 Suzan en Yvonne
Dames, er komt zo snel mogelijk een verrassingspakketje jullie kant op!

Hier nog een foto van de meiden in opperste concentratie. Ze hadden hun kaartje klaar en wilden nog handletteren. Eigenlijk wilden ze ook blijven eten én logeren, haha. 

13 opmerkingen:

  1. Ik zie dat mijn kaartje al is aangekomen. Dat is vlug gegaan!
    Die nichtjes weten wel waar het goed vertoeven is .x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. héérlijk hé zo'n stapel verjaardagspost!
    Zo'n concentratie bij de nichtjes! was vast reuzeleuk!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk Colien! Ik hoop dat je een fijne verjaardag gehad hebt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een hele berg kaarten. Geweldig, Colien!
    En wat gezellig, die knutseldames, die hadden het goed naar hun zin!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd wnnende dames !!
    Crea groet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....Super veel kaartjes zie ik!!
    Gaaf is dat.
    En die meiden, ach ja, het is net een snoepwinkel voor ze bij jou thu ius natuurlijk. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jhee wat een stapel kaarten! Wat zul jij je jarig hebben gevoeld. Leuk!! En gezellig hoor die meiden op bezoek, mijn nichtje vind het ook heerlijk om hier te knutselen. En ja, eten en slapen het liefste ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je zoveel kaarten hebt ontvangen voor je verjaardag Colien. Geeft een extra feestelijk gevoel.. Suzan en Yvonne gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat toch leuk als je je hobby kan delen met het jongere volk top.
    En Colien wat heb je veel kaartjes gekregen vast wel moeilijk kiezen.
    Als ik dit zie wil ik dat ook wel lijkt me fantastische een berg post.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat ziet dat er een leuke verjaardag uit. Nog gefeliciteerd!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie berg kaartjes Colien! Gefeliciteerd voor Yvonne en Suzan. Super! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooo wat leuk Colien. En ik zie het nu pas staan. En wat heb je veel mooie kaarten gekregen. Dat maakt je verjaardag toch extra leuk lijkt mij.
    Je brengt me op een idee. Ik ben volgende maand jarig. ;-)

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je zó goed bedacht bent op deze speciale verjaardag Colien, jammer dat ik pas hier zie dat de post is aangekomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien