donderdag 22 november 2018

52 Weeks to Christmas, #47

Hallo allemaal, het is weer kerstkaartjes-donderdag en ook vandaag laat ik je 2 kerstkaartjes zien. Ze zijn gemaakt met de herfstbladeren stencil van Marianne Design, ontworpen door Marleen. Ik maakte ze gisterenmiddag, terwijl de 2 meiden aan tafel ook lekker met het stencil aan de slag waren en ik genoot van hun geklets. Het maken van mijn kaartjes nam daardoor wat meer tijd in beslag dan normaal, waardoor ik ze niet meer op de foto kon zetten bij daglicht. Maar dat maakt niet uit, want het was erg gezellig. Ik heb vanmorgen de foto's gemaakt en daardoor komt dit blogbericht gewoon wat later.
De gebruikte papiertjes is een mix van Noor! en de Action. Het tekstje komt uit een set van Boekenvoordeel. De gnomes vind ik erg leuk en zeker in deze kleurencombi...
Doen jullie mee met het maken van de kerstkaartjes zo richting einde van het jaar? Dan mag je je kaartje linken op het 52 Weeks to Christmas-blog. Daar zie je voorbeelden van mijn DT-maatjes, altijd leuk om ideetjes op te doen.
Challenge;
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

13 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig. Alleen geen idee waarom je hem linkt bij Crazy for CAS. Dit voldoet niet aan de challenge eis en is ook niet echt clean &simple. Probeer je het nog een keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn hartstikke leuk, Colien! Je foto achtergrond kleurt er ook al zo mooi bij. Heel geslaagd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, de gnomes.....zo leuk!! Mooi papier en wat leuk met dat grote blad. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes hebben jij en de kids gefreubeld Colien !!
    Dit lijkt mij ook altijd zo gezellig toe , met elkaar , maar helaas....
    Fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super mooi geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het sowieso moeilijk om nu mooie foto's te nemen!!
    Jouw foto's hebben juist mooi licht, zet jij er een lamp boven of voor ofzo?

    Leuke kaartjes, geeft toch niet dat je er wat langer mee bezig bent geweest, als het maar gezellig was!
    Zo....wéér 2 Kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo heb je er weer een paar leuke kaarten bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk, je kaartjes met de gnome’pjes! Tot straks, op naar de ouderavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn je trollenkaartjes leuk!
    En zoals altijd mooi op de foto.
    Jouw trucks moet je toch eens vertellen....x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk deze 'gnoompjes'! Kletsen en knutselen.. bij mij gaat dat meestal fout maar zo te zien kun jij prima multitasken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Keuk zo met het grote blad en de gnooms. Erg leuk genpmaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Colien.....wat heb je gave kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien