zondag 11 november 2018

Reminder Knutsels & Kadootjes: Sinterklaas of Kerstman.

Nog t/m vrijdag 23 november kun je meedoen met de lopende challenge op het Knutsels en Kadootjes-blog. We zien graag Sinterklaas of de Kerstman op je kaart. Ik koos weer voor Sinterklaas, dit keer mag Pieterbaas er ook bij. Het zijn de nieuwe malletjes van Marianne Design (LR0565) en ik vind ze erg leuk. Met de papiertjes uit de Royal Christmas paperpad en de staf + chocoladeletter (LR0446) vormt het een gezellig geheel. Doen jullie mee? Er kunnen nog wel wat deelnemers bij en de prijs, beschikbaar gesteld door Ingrid, is fantastisch!! Mocht je nog inspiratie nodig hebben, kijk even op het K&K-blog....
Challenge;
Die Sketch-Tanten - #49 sketch


15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk sinterklaas kaartje Colien,
    Deze malletjes heb ik op mijn verlanglijstje voor de sint gezet...wie weet!!
    Fijn dat je je pakket hebt ontvangen....

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!
    Ik maak eigenlijk nooit Sint -kaarten, dus heb ook geen idee dat deze mallen bestaan.
    De tekst is ook zo leuk!
    Echt een Sint kaart, met deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Sinterklaas kaart!
    Die hoofdjes zijn super leuk.
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaarten gemaakt afgelopen dagen, Colien! Van harte nog met Rolf!
    Deze kaart met het Sinterklaasje en Pietje is ook onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Colien.
    Super het Sinterklaas en zijn pietje.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suoer gezellig kaartje, Colien! Heel feestelijk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje! En de sint heeft zelfs al wat chocolade gebracht, zie ik!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HoiHoi Colien,

    Wat een prachtige sinterklaas kaart met een
    heerlijk zwart piet. Leuk zo met het gedichtje erbij.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je er een prachtig kaartje van gemaakt Colien.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke knusse kaart! Hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Große Klasse.
    Dankeschön für die Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig mooi sinten pietenkaartje Colien...TOP gedaan...en inderdaad zijn dat super leuke stansjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, hij is super. Heel erg leuk die stansjes.
    En is het vandaag gelukt met freubelen? Bij mij niets van gekomen,maar wie weet morgenmiddag als ik wakker ben....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien