dinsdag 27 november 2018

Eline's cute animals - My winter favorites #4.

Ook op deze dinsdag weer 2 winterse kaartjes meet Eline's diertjes, omdat ik graag meedoe met het leuke initiatief van Linda & Gerdine Zij organisen de wintereditie van Eline's cute animals top 5 en we tellen af van 5 naar 1.
Vorige week zag je bij mij de eekhoorn, vandaag koos ik voor de teckel (COL1411). Ik vind het een vrolijk beest en met sjaal of dekkleedje kan hij de winter zeker trotseren. 
Ik maakte 2 verjaardagskaartjes, eentje voor GerJanne en eentje voor mijn collega Claire.
Hopelijk lukt het me ergens vandaag om een blogrondje te doen bij de andere deelnemers, maar ik heb een lange werkdag. En vanavond ga ik met mijn bloemschikcollega's naar een demonstratie van Pim v.d. Akker, één van Nederlands bekendste bloemdesigners. 
Challenges;
Animal Friends Challenge - Winter
The Sketchy Challenges - Anything goes
Paper Craft Crew - PPC#315

21 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Wat een leuke set is dit! Ook jouw vorige kaart is super leuk geworden!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! De teckel. Liefffff
    Leuke kaart, grappig vind ik de ballonnen aan zijn staart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke feestelijke kaarten met de teckel, je hebt ze een leuk dekkleedje en sjaal aangedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes in prachtige kleuren. En die ballonetjes aan dat staartje...schattig en een beetje zielig (voor het hondje) tegelijk :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super duo deze lieve teckels bij jou! Gave kleuren ook. En zo mooi gefotografeerd met die flesjes erbij.
    Werk ze vandaag en geniet van de demonstratie van Pim.
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke winterse kaartjes heb je gemaakt met de warm-aangeklede-teckel! Succes vandaag met de lange werkdag!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart met de teckel hij lekker warm ingepakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren heb je gebruikt :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zijn de teckels in deze vrolijke kleuren!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kaarten, leuk die teckel.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig, in mijn lievelingskleurencombinatie! De teckel is echt grappig zo aangekleed in winterstijl! Je hebt dus een leuke avond voor de boeg! Ach.. diertjesdinsdag is op woensdag ook nog leuk :)
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, Colien! Handig om gelijk twee kaartjes te maken. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. *Smelt*
    Wat een schatje...
    Je hebt er 2 waanzinnig leuke kaartjes ee gemaakt.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er ook bij onze volgende challenge weer bij bent.

    -xies- Renate.
    (DT The Skethy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die teckel is erg geschikt voor winterse kaartjes. Ze zijn beiden heel leuk geworden! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toll gemacht.
    Dankeschön für die Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief! Turquoise is echt je kleur merk ik nu en bij het lezen van alle gemiste post. Ook je stoerekaart is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is wonderful.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beiden zijn super leuk!
    Mooie kleurtjes weer zo.
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  19. How adorable! Thank you for joining the Paper Craft Crew this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a fun & playful card! The dachshund is so cute, with the balloons on his tail. Thanks for playing along with our Paper Craft Crew challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien