zaterdag 3 november 2018

Creepy...fear.

Ik kon het niet laten om toch nog een Halloween-kaartje te maken. Toen mijn opbergbak met herfst- en Halloweenspulletjes van boven had gepakt, begon het toch te kriebelen. Dit kaartje doet mee bij Always Fun Challenges en dat is Halloween voor mij. Het liefst zou ik heel oktober en november kaartjes in dit thema fröbelen, maar ik zou niet weten wat ik met de kaartjes moet. Ik hoop ooit nog een liefhebber te ontmoeten die mijn voorraad wil kopen tbv het goede doel. Vandaag ga ik gezellige Knutsels en Kadootjes fröbelen en een appeltaart bakken. want morgen hebben we een teammeeting in landgoed 't Loo, zin in!
Challenge;
Always Fun Challenges - Halloween

3 opmerkingen:

  1. Jammer is dat hè, dat je je kaarten niet "kwijt" kan.
    Ik heb dit jaar GEEN Halloween kaarten gemaakt, want ik weet ook niet waar ik ze naartoe kan sturen of aan wie ik ze zal geven.
    Maar.....jouw kaart is weer erg leuk.
    De kleuren zijn zo mooi, dat oranje, springt er echt uit.
    Kun jij ze niet aan je kinderen van je mentor klas geven/sturen? Of doen jullie niet veel aan Halloween op school?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit ook met Halloweenkaarten in mijn maag. Ze zijn wél leuk om te maken.
    De jouwe is erg leuk en 'eng' geworden. Leuk met die pompoentjes op de voorgrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien