woensdag 14 november 2018

Geboortekaartje.

Op het Marianne Design challenge blog willen ze graag een geboortekaartje zien. Altijd leuk om te maken en ik koos ervoor om de vouwkaart van bij Be Challenged te maken. 
Het is een leuk model, makkelijk te maken en toch weer even net wat anders. Ik heb er Eline's Sweet Stars papiertjes voor gebruikt en plaatjes uit knipvellen. Verder lekker veel tekststempeltjes.
Vandaag geen vrije dag, ondanks dat het woensdag is. Vanmiddag is de 'Doe-middag' op school = werk en komen er ruim 70 basisschoolkinderen uit groep 7 en 8 om praktijklessen te volgen. Ik mag 2 x een groepje bloemles geven en heb iets leuks voorbereid. Er staan al schaaltjes, steekschuim, Gerberaatjes en Hypericum klaar. Klimopblaadjes, sierappeltjes en lampionnetjes zijn geknipt en verder heb ik toepasselijke prikkertjes ingekocht en gemaakt. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden....
Challenge;
Be Challenged - Challenge november
Marianne Design - geboortekaartje
gebruikte materialen:
Papier - Eline's Sweet Stars
Knipvellen Eline's Sweet little babies boys & girls
Stempels - Eline's Hello baby & Eline's animals baby tekstjes
CR1360 - Passe-partout rond

17 opmerkingen:

  1. wat een leukerd is dit geworden ! mooi gedaan ! top
    70 kids die praktijklessen krijgen, dat is wel heel erg pittig ! hopelijk komen ze niet allemaal tegelijk...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wordt vast druk en leuk vandaag op school! Wel een goed idee, zo kunnen kinderen al eens proberen of ze iets leuk vinden om te doen!
    Succes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes, maar jou kennende gaan ze het leuk vinden.
    Je kaartje is prachtig en zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh... ik snap hem, je reactie bij mij.
    Heel gaaf kaartje! Zo vind ik het model opeens wel leuk...
    En succes met de 'kleintjes'. Hopelijk zijn ze zo onder de indruk dat het allemaal meevalt. Ik ben ook eens met mijn groep 8 naar het AOC geweest om kerststukjes te maken. Van meerdere scholen waar daar de achtste groepen uitgenodigd. Liep prima toen. En wat een enthousiasme!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vouwkaart heb je gemaakt Colien! Succes met de doe-middag op school, klinkt allemaal erg leuk!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke uitwerking van dit model.
    En ik hoop dat je een leuke middag hebt gehad met de kids en dat ze het leuk vonden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gaaf kaartje, leuk met deze vorm en de schattige Eline babies! Vast een succes vanmiddag, het klinkt al leuk als je leest wat ze gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe is het gegaan vanmiddag, leuk en enthousiast?
    Je kaartje is super, leuk model en heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superlief kaartje heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dat is een leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk model en keuze papier. De rest past gewoon. Super gedaan Colien.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lief kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs leuk en ook leuk model kaartje, met verassing erin.
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge babykaartje.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk modelletje! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! Het modelletje is ook zo leuk.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke babykaart Colien. Mooie vouwkaart is dit geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien