maandag 8 februari 2021

Bloemenkaartjes.

Goeiemorgen, vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien in pastelkleurtjes. Meestal niet mijn keuze, deze keer vond ik het mooi. Het grote bloemen op links zijn van Karin Joan en kon ik kant-en-klaar uit een blokje halen. Op rechts een papiertje van Marianne Design uit het nieuwe Honeymoon paper-bloc. Dit kaartje is onderweg naar een collega die even rustig aan moet doen, vandaar het tekstje: Give it some time.

En dit kaartje is onderweg naar een jarige. Op beide kaartjes heb ik zalmkleurige sequins geplakt en er een touwtje in dezelfde kleur aan geknoopt. Ik kwam ze afgelopen week tegen toen ik aan het opruimen was. Het was een cadeautje van Ingrid, inmiddels al een tijdje geleden, dus hoog tijd om een keer te gebruiken en nu past het mooi qua kleur.

Challenge;

Tuesday Morning Sketches



 

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, daar fleurt een mens van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pasteltinten kunnen heel mooi zijn en je kaarten zijn dat zeker. Je stokstaartjes zijn tof. De mijne zijn nog niet uit de verpakking geraakt!
    De kaart met de krans is ook heel mooi. Succes met de nieuwe week. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wel van pasteltinten, vind je kaartjes prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 hele leuke kaartjes zijn dit Colien...mooie bloemen en leuk bijpassend zalmkleurig designpapier
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleurtjes passen heel mooi bij de bloemen, goede keus! Twee mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten in deze pastelkleurtjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, alles past prachtig bij elkaar. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms heb je gewoon zin in romantische, zachte kleur, kaartjes.
    Juist de kleuren die allemaal bij elkaar passen maken het tot een mooi gheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien