donderdag 11 februari 2021

Week 6 van 52 Weeks to Christmas.

Het is weer donderdag en dat betekent dat ik jullie weer 2 kerstkaartjes laat zien. Ik maakte ze gistermiddag en het werden 2 snelle kaartjes, want helaas had ik geen vrije dag, want er waren 10 minuten gesprekken met ouders gepland. Maar dankzij de cardtoppers van Marianne Design kwam dat goed.
Op beide kaartjes zo'n kant en klaar plaatje gebruikt. Bij het eerste kaartje zelfs uitgeknipt...De papiertjes zijn van Joy! en passen er qua kleur mooi bij.

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge om jaarrond kerstkaartjes te maken? We dagen je uit bij 52 Weeks to Christmas om mee te doen en zo met regelmaat de voorraad aan te vullen en stress te voorkomen in december. Kijk ook eens op het 52WTC blog voor inspiratie én voor de uitslag van de kerstballen-challenge. 

Ik mag weer een dagje fysiek les geven, hopelijk gaat het lukken. Ik heb al 2 dagen enorm pijn in mijn rug, maar volgens mij is het beter te doen dan weer een hele dag achter mijn laptop werken. Dus ik ga ervoor!


Challenges;
52 Christmas Card Throwdown - 52cct february sketch

Cheerful Sketches - Februari sketch

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Christmas Crafts All Year 'Round - Something that starts with C or D (D = for december)

22 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes, geniet van het sociaal contact vandaag en hopelijk gaat het snel beter met je rug
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Heel mooi het vrolijke papier! Beterschap gewenst! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele mooie kaartjes zijn dit Colien...leuk de kleuren gecombineerd en ook de sketch van Cheerful mooi uitgewerkt
    Een fijne werkdag en beterschap met je rug..
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. snel en doelgericht, geen probleem, ze zijn leuk geworden
    grtjs, martina
    laat je nog even iets weten ivm kkt ?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurcombinatie, leuke kaarten.
    Werkse vandaag en sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten en wat is je kaartje hieronder schattig met dat beertje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die plaatjes zijn ideaal om "snelle" kaartjes mee te maken.
    Met een leuke sketch ben je al half onderweg en gauw klaar.
    Die rugpijn zit in de lucht lijkt wel, onze oudste heeft er ook zo'n last van op dit moment.
    Hij denk dat het komt van het vele zitten achter zijn computer, maar het kan ook zijn dat hij andere schoenen aan heeft gehad tijdens het uitlaten van Lila. Met deze sneeuw loop je vaak ook wat minder ontspannend. Ik hoop dat het bij jou snel zakt, want rugpijn is zo vermoeiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn TOP, hele mooie kleuren !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke vrolijke kaartjes.
    Beste met je rug...oei!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaartjes volgens de schetsen!! Sterkte met je rug!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card, very festive, and the aqua blue gives a modern touch. Thanks for playing along at the 52CCT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaarten met leuke papiertjes.
    Ik heb al weer 2 dagen volop genoten van het live lesgeven. En ik heb 's avonds ineens weer veel meer energie dan na een hele dag online lesgeven!
    Beterschap met je rug!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 hele leuke kerstkaarten!
    Handig van die toppers.
    Beterschap met je rug!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh bah, rugpijn... zo vervelend. Hopelijk is het snel over.
    Je kaartjes zijn weer top. En ja, die toppers heb ik ok nog ergens. Ze zijn zo leuk en ik vergeet ze dan weer. EN inderdaad is uitknippen ook zo gek nog niet.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaarten Colien!
    Ooooh jee, rugpijn, das niet zo mooi zeg. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.
    Heel erg leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Two gorgeous cards! The santa card is perfect for our sketch! Thanks for joining us at 52CCT:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastic cards. Thank you for joining us at 52CCT. Goga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These are both just fabulous! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is such a great layout! I love the square shape and diagonal pattern papers! Thanks so much for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog!
    Rachelle DT : )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien