zaterdag 6 februari 2021

Sending you birthday wishes.

Ik had dit kaartje ingepland voor vanmorgen, dacht ik, maar blijkbaar stond het nog in concept. Ach, dan maar iets later op de dag. Het is een verjaardagskaartje geworden met de leuke rieten krans en bladeren van Marianne Design. De bloemetjes komen uit mijn voorraad.

Vandaag een fröbeldagje, heel wat jarigen op de kalender de komende dagen, verder een collega die ziek is en eentje die met verlof gaat, dus genoeg kaartjes om te maken :)

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS471



 

4 opmerkingen:

  1. Gave kaart. Heel mooi zo met die krans.
    Weer wat inspiratie voor mij. De krans nog maar 1 keer gebruikt maar vind het een lastige.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is heel mooi, de krans is super!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart zo! De bloemen passen er mooi op, ik heb die volgens mij ook nog liggen. Zal ze weer eens opzoeken, want dit brengt me wel op ideeën!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! I love that wicker wreath - so unique! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien