zaterdag 20 februari 2021

Hoera van harte, Imara.

 

Deze week was er weer een leuke sketch bij Paper Craft Crew Challenges en daar wilde ik een kaartje voor Imara mee maken. Ze is a.s. maandag jarig en dan moet je op tijd een kaartje klaar hebben, anders ben je (een dag) te laat. Ik koos voor papiertjes uit een blokje van de Action. De printjes zie je een beetje terug in de sketch. Helaas is de challenge afgelopen, foutje in de planning :)
Maar in het blokje zat ook papier met regenboogjes en die vond ik nét iets leuker voor een 10-jarige. Nog vrolijker, vandaar dat dit 2e kaartje richting Weert is gegaan. Het eerste kaartje komt vast nog wel van pas en anders gaat het in de verkoop tbv Alpe d'HuZes.

Gisteren geen kasten gemonteerd, ze werden pas om half 5 bezorgd. Daardoor wel tijd gehad om een kastje en een tafeltje te schuren en een eerste keer in de lak te zetten. Ook een mooi rondje gemaakt met de honden in de polder. En 'het probleem' met de vloerbedekking is supernetjes opgelost, er is een stuk extra gelegd en daar zie je niks van. Bovendien is ook nog bij de schuine wand waar een gordijn voor komt. 

Vandaag geen geklus, want Rolf is fietsen in Zuid-Limburg en Els komt weer eens fröbelen. We moeten hoognodig bijkletsen, want de laatste keer was 21 november vorig jaar...

Challenge;

Paper Craft Crew Challenges - PCC414



4 opmerkingen:

  1. leuke, kleurrijke kaartjes heb je hier ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de challenge maar wat een leuke schets en super kaartjes ! Fijn weekend, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, vrolijke kaartjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee leuke kaartjes en dat challenge blog ken ik nog niet. Jammer dat je net te laat was. Trouwens wat een leuk papier! Toch niet nieuw, of heb je click en collect meteen toegepast?
    Fijn dat het zo netjes gedaan is met de vloerbedekking. Morgen de kasten? Je hebt een heel goed bestede vakantie volgens mij...Geniet nog van je vrije zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien