donderdag 25 februari 2021

Week 8 van 52 Weeks to Christmas: challenge 'Allemaal sterren'

Het is bijna eind februari en op de laatste donderdag van de maand is er een nieuwe challenge op het 52 Weeks to Christmas-blog. Deze keer mocht Marijke het thema bepalen en dat is: laat sterren zien op je kaartje.  
Ik maakte in december al 2 voorbeeldkaartjes in vrolijke kleurtjes. Die gingen bij de bestelling, dus ging ik gisteren toch even aan de slag met deze 2 nieuwe kaartjes:

Ik maakte ze met papier uit een blok van de Action. In principe dezelfde kaartjes als hierboven, idem lay-out, maar door gebruik van andere kleuren krijgen ze een heel andere uitstraling. 

Ook hier de tekst van CraftEmotions, bij de bovenste kaartjes uit zwart papier gestanst, hier uit goudkarton. En genoeg sterren te zien, volgens mij ;)


Doen jullie mee met onze challenge? 
Link dan je sterren-kaartje in het bericht van morgen op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen kan nog t/m volgende week donderdag 4 maart. Heb je vandaag al een kerstkaartje klaar? Dan kun je jouw kaartje linken als wekelijkse bijdrage aan onze jaarrond challenge bij het bericht van vandaag.

Yeah, ik mag weer naar school = werk vandaag. Lekker aan de slag de vierdejaars leerlingen. Hopelijk volgende week een dagje extra met de eersteklassers, als het allemaal te organiseren is voor het management team. Wat hebben die het ook zwaar dit jaar met telkens weer veranderingen...
Challenges:

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option use some gold.

Merry Little Monday Challenge - Anything goes


19 opmerkingen:

  1. Prachtige sterren kaarten, de onderste zijn WAUW.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo wat heb jij je uitgeleefd Colien, wat veel sterrenkaarten! Prachtig zijn ze! Wat fijn weer op school les geven, enjoy it!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde om met dit idee niet gewoon nóg 2 kaartjes te maken.
    Mooi hoor, ik vind ik de 2de 2, dus de blauwe erg mooi. Ze zijn inderdaad héél anders dan de eerste 2.
    Je bent echt in de war!!!! Je schrijft ALWEER Januari in je bericht....... JOEHOEEEEE, OPLETTEN, DE TIJD VLIEGT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer 2 geweldig mooie kerstkaartjes Colien, prachtig in die blauwe kleur en dat goud geeft er zo een mooie sprankeling aan...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kadootjes kaart van gisteren. Deze zijn ook leuk, vooral de onderste 2 vind ik super!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super al die sterren op je kaarten, Colien. De eerste vind ik leuk en kleurrijk, de ondersten vind ik sjiek!
    Het is overigens al bijna eind februari... tijd gaat nog sneller dan je denkt ;-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige sterrenkaartjes heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig Colien.
    Ik vind de bovenste te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige Kerst-sterrenkaarten, twee totaal verschillende van kleuren maar beiden even mooi Colien,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je gave sterrenkaartjes gemaakt Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn super leuk !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie sterren kaarten Colien. Die eerste twee zijn heel vrolijk en de onderste chique met dat blauw en goud. Inspiratie genoeg hier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten! Heel leuk dat ze door ander papier zo verschillend worden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Two lovely starry cards!

    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
    Susan
    DT for CHNC
    Calling All Crafters! – My Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten! Hier ga ik zelf ook eens mee aan de slag.
    Liefs, Katrin

    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien