zondag 28 februari 2021

Tagkaart of een tag óp je kaart bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Knutsels en Kadootjes. We willen de komende 4 weken graag een labelkaart of een label óp je kaart zien. Onze sponsor is deze keer weer Bugaboo stamps en de grappige hamster op mijn voorbeeldkaartje is een digi van het merk. 
 

Ik maakte het kaartje, zoals je ziet, voor Olav. Op de achtergrond restjes papier, allemaal losse strookjes verwerkt tot één geheel.Nieuwsgierig naar wat mijn DT-maatjes hebben gemaakt? Neem dan een kijkje op het K en K-blog en je doet vast veel inspiratie op! Meedoen kan t/m vrijdag 26 maart.

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT494 (sketch only)
 


10 opmerkingen:

  1. Leuk om zo de achtergrond te maken, je werkt meteen wat restjes weg.
    En schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! Olav zal hem vast wel geinig vinden. Of de kat nu zoveel zin heeft in een feestje, betwijfel ik, hihihi... je strookjeachtergrond is leuk, weer wat restjes weggewerkt denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinig en mooi kaartje voor de jarige Olav, leuke digi heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig. Leuke opdracht! Ik ben zo blij dat ik won met de vorige challenge. Ik wou ook graag meedoen met de enveloppen van 4 SCB. Een idee lag een hele maand op mijn bureau, maar geen tijd gevonden. Heb je mijn mail ontvangen? Fijne zondag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! Wat een grappige hamster op je kaart. Mooi hoe je de stroken in de achtergrond hebt verwerkt. Dank je voor het meedoen met TSOT! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute card, Colien! The expression on the mouse's face is funny! Great idea to use your scraps to create the background, too. Thank you for sharing your card with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the papers and the colours - such a lovely card - thanks for sharing with us at TSOT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute, Colien, but I really love those fun papers! Perfect background for this hopeful guy, lol! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet card! Thank you for joining us at TSOT this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien