maandag 22 februari 2021

Nog meer bloemen....

Zoals gezegd had ik nog wat bloemen over van de kaart die ik gisteren liet zien. Els en ik hadden ze ook in andere kleurtjes gestanst. Die heb ik gisteravond op deze 2 kaartjes verwerkt. De vrolijke achtergrondpapiertjes zijn uit blokken van de Action.

Gisteren heerlijk in de tuin gewerkt, geluncht in de tuin, een eerste rit gemaakt op de motor, heerlijk met de honden gewandeld en al 1 van de 2 kasten op de zolderkamer in elkaar gezet. Productief dagje, vandaag weer online lessen en idem vergadering, dus veel zitten. Hopelijk is het vanmiddag droog, want ik kan in een dorp 7 km verderop een pakketje ophalen. Dat is een mooi tochtje voor op de fiets....


Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS473



 

9 opmerkingen:

  1. Supervrolijke kaarten! Erg leuk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Colien....mooi met deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these fun, pretty colors! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke kaartje met de bloemen en dat papier heb ik denk ik gemist bij Action. Wat is dat vrolijk papier! Volgens mij heb je een heel productieve vakantie gehad. Zal je ook wel een voldaan gevoel hebben!
    Lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn echt super leuk.
    De bloemen passen perfect bij de achtergrond.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurrijke kaarten, Colien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes met deze vrolijke bloemen, ik heb steeds de indruk dat er jullie in Nederland altijd mooier materiaal is in de Action dan in België. Wat het papier is heel mooi voor deze kaarten.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe bloemenkaart en. Heel mooi dit dessinpapier.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien