zondag 14 februari 2021

Reminder 'Ruitjes' bij Knutsels en Kadootjes.

 

Nog t/m vrijdag 26 februari kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. We willen graag ruitjes zien op je kaart. En aan die oproep is al massaal gehoor gegeven, want we hebben al ruim 50 inzendingen, top! Mijn reminderkaartje maakte ik met allerlei papiertje uit een Flow magazine en een papierblok van de Action. Het is een kleurrijk geheel geworden en de hartjes mochten niet ontbreken op deze 14e februari...

Dit tweede kaartje maakte ik met de rest van het wiebertjes-papier en de woordstans van Marianne Design/Karin Joan. Je zag zo'n soortgelijk kaartje al eerder HIER, dus dit was snel gepiept. Ook hier vrolijke kleurtjes en dat past wel bij collega Ivar die afgelopen week jarig was.

Doen jullie mee? Mogelijkheden genoeg in dit thema, kijk gerust voor inspiratie op het KenK-blog, want daar vind je diverse voorbeelden van mijn DT-maatjes. 

Geniet van een zonnige Valentijnsdag!!

Challenge;

Try Stampin' on Tuesday  - TSOT492



11 opmerkingen:

  1. 2 MOOIE kaartjes Colien met al die ruitjes en natuurlijk voor vandaag de ♥♥
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 heel mooie kaartjes, ik denk dat ik mijn ruitjes papier nog eens ga bovenhalen...
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke vrolijke kaartjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes op deze zonnige zondag.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op dit moment is er al veel bewolking hier. Ik vind het wel jammer, hoor...Maar wel heel leuk dat we het weer eens meegemaakt hebben.
    Je kaarten zijn gaaf. Als je eenmaal op zoek gaat in je spullen naar ruitjes dan hebben we meer dan we denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Colien, your bright Valentines Day card is a real eye-catcher! Love all the colors and how you've coordinated with your pattern paper! Thank you so much for sharing your creative talents once again with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten. Lekker vrolijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, such fun papers, Colien, love the bright harlequin look of this! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie strakke en vrolijke kaartjes Colien.
    Wij gaan deze keer naar Landal Rabbit Hill. Daar hebben ze een hondenbungalow. Compleet met mand, bench en voederbakken. Ook is de tuin omheind. En een overkapping voor als Geert zijn sigaretje moet roken. Kunnen ze beide veilig naar buiten...hihihi.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice use of that geometric paper softened by the lovely hearts - a fun take on our sketch - thanks for sharing with us at TSOT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien