woensdag 10 februari 2021

Verlof in de lift.

Bij Carlin's kaartenparadijs hebben ze een leuke challenge: lift een kaart + gebruik een andere hoofdkleur. Nu gaat mijn collega Sanne eind van deze week met zwangerschapsverlof en daar wilde ik wel een kaartje voor maken. Ik moest meteen denken aan de toffe kaartjes van LindaCrea, dus ging ik op zoek naar haar blog en vond ik deze:


Echt zo'n lief kaartje en het werd weer eens tijd om het dromende beertje van byMarleen weer eens te gebruiken. De achtergrondpapiertjes komen uit een blok van de Action. Heel andere kleurtjes, net al de maan en de wolkjes en toch hetzelfde kaartje. Dus dankjewel voor de inspiratie, Linda!

Challenge;

Carlin's Kaartenparadijs - Challenge 31.

 

11 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaartjes! Prachtig het papier wat je hebt gebruikt! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een "cute" kaartje :-)
    Mooi papier zeg.
    Het beertje ligt zo lekker, zo lief vind ik dat.
    Is het niet de bedoeling dat je bij de challenge van Carlin's een kaartje van jezelf lift? Dat dacht ik namelijk.......ik ga het nog eens goed lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de kaart mooi gelift Colien.
    En zo'n mooie lieve beer hier op te zien, wat een schatje.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Colien. Mooi met het beertje op de maan.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de kaart mooi gelift! Toffe kleuren heb je gekozen!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lift! Ziet er toch heel anders uit met dat lichte papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gelift. Zo leuk om te zien hoe de papiertjes er een heel ander kaartje van maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke lift is het geworden. Een heel andere uitstraling is het.
    De woensdag is bij jullie op school wel een dag dat er veel niet-lesgebonden zaken gepland worden, of is dat nu toeval?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig heb je dit kaartje gelift Colien... so cute!!!
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk dat je mijn kaartje als inspiratie gebruikt hebt! En jouw uitwerking is ook gaaf geworden! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien