vrijdag 12 februari 2021

Rock in de lift.

Bij de Lift Challenge hebben ze weer een leuke uitdaging. De bedoeling is om een achtergrond te maken met 1 of meerdere stempels en die te embossen. Daarna blend je die met inkt en versier je de kaart naar wens. Ik maakte een achtergrond voor 2 kaartjes tegelijk met deze stoere Grunge clearstempel van Studio Light: 

De stempel is behoorlijk groot, dus stempelde ik em in 2 delen op een A4-tje. Ik bewerkte de afdrukken met wit embossingpoeder en de heattool. Vervolgens koos ik 4 kleurtjes Distress oxide inktjes en heb ik het papier geblend.

Ik sneed het papier doormidden en maakte dus 2 kaartjes. Het bovenste kaartje wil ik inzenden bij de Lift Challenge. Ik maakte het voor Rob, de zanger/gitarist van Rolf z'n band. Het tekstje zag ik ooit en heb ik onthouden. Rob kan wel tegen een geintje :)
En hier zie je het 2e kaartje:

Nog 1 dagje online lessen en dan is het 'opeens' vakantie. We zullen het maar geen carnavalsvakantie noemen, want ja... en ook geen voorjaarsvakantie, want da's ook zo gek met deze temperaturen. Hoe dan ook: ik wens jullie een fijne dag en graag tot morgen!

Challenge;






 

8 opmerkingen:

  1. Oeh, die zijn gaaf geworden! Heel stoer en origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi opgelost met die grote stempel om er gelijk maar twee tegelijk te maken. Stoere kaarten zijn het, erg leuk. Geniet van je "hetmaakteigenlijknietuithoejehetnoemtgewoonlekkervrij" vakantie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supertoffe kaarten, mooie grungy uitstraling en heel stoer! haha die tekst is leukkk! Ja, deze vakantie voelt anders, kan me voorstellen. Toch fijn even weer vrij en hopelijk blijft het lekker weer.
    Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Colien, dat is ook zo!! Jullie hebben nu vakantie. EN maandag zet de dooi in, hoorde ik. Wie weet ook nog wat mooie dagen. Ik heb zo'n idee dat alles of bijna alles weg zal zijn als zij vakantie hebben...
    Je kaartjes zijn gaaf en die tekst is erg leuk...hahaha, lachen toch, een beetje plagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze gaaf deze stoere rock & roll kaarten! Slim om de stempel in tweeen te doen dan heb je ook meteen twee van die leuke mannenkaarten. Ja gek hè met die vakantie.. ik kwam er vrijdag pas achter dat het eigenlijk carnaval is, normaal kun je daar echt niet omheen hier in Braband. Maar ja, vrij is vrij toch? Maak er gewoon ijsvrij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, en bedankt voor het meedoen met de liftchallenge natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf deze stempel. Heel tof en super stoer. Mooi gemaakt.
    Geniet maar van het niets moeten in je vakantie;-)
    Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien