maandag 15 februari 2021

Reminder envelopje(s) op het 4 Season Challenge blog.

Nog t/m vrijdag 26 februari kun je meedoen met onze lopende uitdaging het 4 Season Challenge blog. We willen deze maand graag één of meerdere envelopjes zien op je kaart. We hebben al diverse leuke kaartjes gezien bij de deelnemers, maar je hebt dus t/m volgende week de tijd om nog (een keer) mee te doen.

Voor mijn reminderkaartje heb ik de Bearmail-stempel van Create a Smile gebruikt. Ik kleurde de grappige beer op de fiets in met Derwent potloden. Eromheen een papiertje van de Action verhoogd opgeplakt, wat glimsteentjes erbij en verder had het niks nodig. Er ligt nog een beer te wachten om op een kaartje verwerkt te worden, die zie je binnenkort.

Vandaag start ik met het opruimen en leeghalen van onze 2e verdieping. Daar komt a.s. donderdag nieuwe vloerbedekking, dus dan moet het echt leeg zijn. Verder wil ik voor die tijd ook de traphekjes geverfd hebben, een leuk klusje voor deze vakantie, waar ik vandaag aan wil beginnen. Tussendoor wel een afspraak bij de mondhygiëniste en ook wil ik mijn dagelijkse rondje wandelen, maar verder lekker aanrommelen op  'zolder'. Fijne nieuwe week, allemaal!


Challenges;
Paperminutes - Loveletter

CAS Colours & Sketches - Sketch 405  

11 opmerkingen:

  1. Die leuke stempel moet inderdaad alle aandacht krijgen, heel mooi! En envelopjes, die staan er genoeg op, haha. Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, wat leuk en lief ! helemaal leuk kaartje zo
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Delightful card! I love the image and the beautiful background! Thanks for playing at CC&S:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje, erg leuk dat beertje op de fiets, het papier dat je koos past er perfect bij!
    Succes met alles, best nog weer een boel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het een leuk kaartje geworden. Succes met alle werkzaamheden. Geniet van je vakantie.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk stempeltje is dit! Genoeg envelopjes voor deze challenge lijkt me. Pff een verdieping leeghalen lijkt me een hele klus, maar goed dat je vakantie hebt dan. Wel opletten met wandelen want het is spekglad buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! De envelopjes zijn duidelijk aanwezig.
    Jullie hebben deze week natuurlijk al vakantie. Wij moeten nog een weekje.
    Succes met het leeghalen van de bovenverdieping en het schilderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig afdrukje is het. Superleuk kaartje. ik zit me opeens iets te bedenken.....morgen op zoek en dan maak ik een kaartje denk ik (als ik kan vinden wat ik me nu bedenk)
    Wel een klus denk ik zo'n verdieping leeghalen.. maar tijdens de vakantie ideaal. En als het dan straks allemaal weer nieuw is... genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my! What a cute, cute card! Love all of the happy mail he's delivering. Thanks so much for playing along with us at the CC&S challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd is dit.
    Kijk even in je bericht, er staat vrijdag 29 Januari, maar dat lijkt mij niet goed, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such an adorable card! Love the design and the bear is so cute!! Thanks so much for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien