zaterdag 13 februari 2021

New home.

Dit kaartje stond ingepland voor vandaag, maar de tijd stond niet helemaal goed... Ik kom net thuis van een bezoekje aan Ellen, mijn schonmoeder en zag dat het berichtje nog niet gepubliceerd was. Dan maar wat later. Het is een kaartje voor mijn collega, zij is een tijdje geleden verhuisd, maar het was er nog niet van gekomen om haar te feliciteren met de nieuwe stek. Op het kaartje heb ik papiertjes gebruikt uit een Flow magazine, de malletjes zijn van de Action en de letters- en woordstans bestelde ik lang geleden eens in China.

Zo meteen weer een flinke ronde lopen, dat doet mijn rug (en schouders) goed. Gisteren ruim 6km gewandeld, vandaag ga ik hetzelfde rondje. Wel zonder honden, want dan loop ik veel stabieler. Zij hebben vanmorgen al lekker in de sneeuw gespeeld en Rolf loopt vanmiddag met ze, dus ik kan alleen op pad. Het is heerlijk weer, dus komt goed.

Challenge;

The Sketchy Challenge - #171



 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Toevallig heb ik vandaag ook met dat papier een kaart gemaakt, maar gelukkig met een andere sketch!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart om je collega te feliciteren met haar nieuwe stekje. Leuk die macrame hangers voor de planten, dat is weer helemaal in geloof ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk kaartje voor je collega Colien, het past allemaal mooi bij elkaar.
    Fijn weekend,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk! Die plantenhangers heb ik niet gezien bij Action, maar Nelleke heeft ze, ga ik wel een keer lenen, want ze zijn echt erg leuk! Ja, bewegen is vaak het beste, zitten het slechtste wat je kunt doen als je het in je rug hebt... Ik hoop dat het snel beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi papier.
    Alsof er niet genoeg dp hebben, halen we het ook gewoon uit de flow 🤣.
    Wandel ze, vandaag ook nog maar lekker, want het is nog prachtig buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een super leuke kaart gemaakt met de sketch.
    Lekker eenvoudig, geen poespas.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top kaartje.
    Veel liefs Bianca
    The Sketchy Challenges Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien