donderdag 4 februari 2021

Week 5 van 52 Weeks to Christmas, reminder challenge Kerstballen.

 

Nog t/m vanavond 23.59 uur kun je meedoen met de lopende challenge bij 52 Weeks to Christmas. Nancy koos voor het thema 'Kerstballen' en op het blog zie je heel veel inspirerende kaartjes. Mijn voorbeeldkaartjes maakte ik met de slimline mallen van Marianne Design en papier van Joy!
De kerstballen knipte ik uit een reclamefolder, evenals de tekstjes. Ik 'hing' ze aan glimdraadjes, één van de weinige keren dat ik iets deed met naald en draad, borduren is niet zo mijn ding ;)
Doen jull
ie mee met onze uitdaging? Link dan je kerstballen-kaartje in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen met de wekelijkse uitdaging kan natuurlijk ook. Dat kan door je kaartje in te zenden bij het bericht van vandaag.

Ik mag vandaag weer fysiek les gaan geven. Zelfs 4 uurtjes extra, een volle dag dus. Maar zo fijn om weer een dagje in het bloemschiklokaal te zijn. Met kleine groepjes leerlingen, want ook zij moeten onderling anderhalve meter afstand houden. Een hele organisatie, maar met wat extra inzet met verschillende collega's krijgen we het voor elkaar!

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

21 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk je kaartjes, leuk idee om de reclamefolder te gebruiken, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaartjes leuk idee van de reclame folder mooi he is de slimline mal ik heb hem sinds van de week ook
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi met de kerstballen op een slimlinekaart !
    fijn voor je dat je echt live les kan geven, voor praktijklessen lijkt online niet zo handig... Maar met de afstand toch ook wel een enorme organisatie allemaal...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kerstkaartje met die 3 leuke kerstballen erop Colien
    komen prachtig uit op zo een slimline modelletje
    en leuk dat je naar de school les kan gaan geven.. Maar dan ook de jeugd die anderhalve meter uit elkaar is wel een dingetje volgens mij.... in ieder geval succes en veel plezier vandaag!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaarten, het achtergrondpapier doet het goed.
    Werkse, fijn dat het weer even écht mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Leuk dat je de kerstballen aan een glimmend draadje hebt opgehangen.
    Ook de kleurencombinaties vind ik mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het slimline model is leuk he, ik maak daar ook steeds meer kaartjes mee!
    Leuk om kerstballen uit een folder te knippen, zo zie je maar weer, je kan met weinig leuke kaarten maken.
    Ik Kreeg kippenvel bij het lezen van je berichtje over Louis, zo.........wat fijn dat je een mooie kaart voor hem kon maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gedaan Colien....twee kaartjes om en om gemaakt.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Colien! En kerstballen uit een reclamefolder, leuk! Ik krijg geen folders 😊
    Mooie kaarten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes Colien . Leuk zulk model kaartjes, je ziet ze steeds meer. Veel succes met je klas, heerlijk weer je echte werk te kunnen doen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Colien, allebei zijn ze zeker geslaagd. Ik kan niet zeggen welke ik de mooiste vind.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaarten en dat met kerstballen uit een reclamefolder hihi. Fijn dat je weer fysiek les mocht geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal leuk die slimline kaarten !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaartjes. Leuk die kerstballen uit reclamefolders.
    Fijn om weer echt los te mogen. Wij maandag weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zijn weer prachtige kaartjes geworden Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee superleuke kaarten in deze kleuren ! Groetjes, Ginz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn dit weer een prachtige kaarten Colien. En wat fijn dat je weer fysiek mocht lesgeven. Dat lijkt me toch ook wel het handigst in jouw vakgebied.
    Fijn weekend alvast. Ik haal de sneeuwschuiver naar binnen want volgens mij zijn we de klos dit weekend. Eerst zien.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige inspiratiekaarten met de mooie kerstballen Colien.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a great slimline design! Thanks for sharing this with us at the Merry Little Christmas Challenge!
    Rachelle DT : )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Just beautiful! Thanks so much for sharing with us over at Merry Little Christmas Challenge Blog this month! We appreciate you joining us! We have a couple spots opening up on our DT and I'd love for you to join our team! Email me at mlccb@mail.com (not gmail, just mail) if you're interested!
    Hugs,
    Leslie, MLCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien