woensdag 23 juni 2021

3 x PARTY.

Vorige week kocht ik de Outline letters van Carlijn Design. Ik zag ze verschillende keren voorbij komen en vind ze erg gaaf. Omdat ze uit 3 delen bestaan, kun je ze op veel manieren gebruiken. De set is wel prijzig, maar een mooie besteding van een stukje vakantiegeld ;)
Ik heb de letters in 3 kleurtjes uitgestanst en door de 3 onderdelen per letter kon ik meteen 3 kaartjes maken. Het zijn 3 slimline kaartjes geworden, dat was het meest handig met dit woord. Bij de bovenste kaartjes de leuke lampionnetjes van Marianne Design gebruikt.
Het zilverkarton is lastig op de foto te krijgen, maar het staat wel heel gezellig en feestelijk! Bij dit kaartje aardbeitjes (ook Marianne Design) geplakt. De kleine lettertjes zijn van Gummiapan.
Hier zie je de set, de buitenste letters zijn ongeveer 4 cm hoog. Ik bestelde de letters bij Noor&Zo en kreeg er een leuk knipvel van Bella Lulu bij, lief!
Challenges;
Sunday Stamps -  SSC259


Kerst-mix - #64 Food (3e kaartje)




 

6 opmerkingen:

  1. Iets wat je vaak zal gebruiken is het geld best waar, vind ik ook. Je hebt er i.i.g. al mooie kaarten mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de kaartjes al voorbij komen op facebook, ze zijn super mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, soms mag je jezelf best eens goed verwennen!!
    Deze set is echt een must have voor kaarten maaksters zoals jij.
    Wat maakte je een leuke kaarten zeg,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, zo'n set verliest zijn waarde niet, denk ik dan. Ik heb heel veel letters en cijfers en gebruik ze ook heel veel. Dan zit je er nooit om verlegen. En je kaarten zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love all your party card options, and you showcase the different ways to use the letters beautifully! Thanks for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great set of FUN cards! I love the way you used our colors! So happy you joined us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien