woensdag 9 juni 2021

GEFELICITEERD #2

 

En ook dit kaartje maakte ik afgelopen maandag. Het bevat ongeveer dezelfde ingrediënten als het kaartje van gisteren, GEFELICITEERD is van Hobbizz, de clearstamps-set heeft leuke tekstjes. 

Gisteren nog wat gesprekjes gehad met de dames uit mijn mentorklas. Dat leverde eerst verwijten en huilbuien op, daarna was de lucht geklaard en hebben ze heerlijk gewerkt én zelfs na schooltijd afgesproken. Pfff.. hopelijk houden ze deze stemming even vol... Ja, jongens zijn daarin (is mijn ervaring) toch wat directer. 

Vandaag mijn vrije dag, maar vol klusjes. Ook naar de schoonheidsspecialste en de thuiskapster komt, dus fijn dat ik mijn kerstkaartjes voor morgen al klaar heb. Kom dan gerust weer even kijken. 

Challenge;

Sketch Saturday - #663



2 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, net als dat hieronder! Erg leuke en fris ogen ze allebei.
    Ja, die meiden kunnen flink naar zijn tegen elkaar. Goed dat het nu weer beter gaat en dat je het in banen kon leiden. Pfff...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien