vrijdag 11 juni 2021

Vlinders in de lift.

Bij de Lift Challenge is er weer een leuke te liften kaart. De bedoeling is om te stempelen op designpapier en dan de stempel niet verder in te kleuren. Toen ik de uitdaging las, dacht ik meteen aan de mooie vlinderstempels van Rubber Dance, ik gebruik ze eigenlijk alleen bij mixed media projecten. 
Dat was ook de reden om het mixed media pretty papers bloc van Marianne Design te gebruiken. Het papier is vrij subtiel bedrukt, waardoor de vlinders wel kleur krijgen, maar de afdruk wel goed te zien is.
 

Ook wordt gevraagd om de lay-out zoveel mogelijk aan te houden. 

Ik drukte de 4 stempels elk 2 keer af,  waardoor er deze 4 kaartjes ontstonden. Laten liggen is geen optie, want dan komt er vaak niks meer van. De tekstjes printte ik al een tijdje geleden.

Op naar een lange laatste werkdag deze week. Na de lessen nog cursus, maar ook het lokaal inrichten en spulletjes klaarzetten voor de praktijkexamens van volgende week. Dat wordt vanavond niet veel meer doen, denk ik. 

Challenge;
Lift Challenge - #161


6 opmerkingen:

  1. Wat zijn die kaartjes mooi geworden met die.prachtige stempels, iedere kaartje is verschillend en zooo mooi !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om en serie te maken, ze zijn stuk voor stuk GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie Colien, de drie onderste kaarten zijn voor mij favoriet, ik vind ze prachtig. Dat papier past echt super bij deze beetje stoere vlinder stempels. Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave liftkaartjes, wat een mooie vlinderstempels zijn dit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie kaartjes Colien! Hele mooie stempel heb je gebruikt en ook je papierkeuze vind ik gaaf. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, deze vlinders lenen zich erg goed voor deze uitdaging en het papier wat je erbij hebt gezocht ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien