woensdag 30 juni 2021

Kleurenkaartenteam: Neongroen met antraciet. En trouwdag...

 

Juni zit er bijna op en op deze laatste (woens)dag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Nelleke mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het neongroen van vorige maand. Er kwam antraciet bij en ik heb een slimline-kaartje voor mijn zus(je) en zwager gemaakt. Zij waren afgelopen maandag 19 jaar getrouwd en kregen dit kaartje (met een cadeaubon van de plaatselijke bistro) van onze Duistere familie. 
En zoals beloofd zou ik ook het kaartje laten zien dat ik gisteren aan Rolf heb gegeven. Hij zei vorige week: "We volgende week dinsdag zingen..." en ik vulde aan: Wel een beetje raar, 32 jaar..." Tja, hebben we wel vaker ;) 

En toen het neongroen op tafel kwam voor het KKT had ik wel echt het DOE MAAR-gevoel en meteen het idee voor dit kaartje. De grote cijfers zijn puffy stickers van de Hema, de tekstjes printte ik zelf.

Ik heb concertkaartjes gekocht voor Rolf en bij het kaartje gedaan, maar niet voor DOE MAAR. Wél voor Biffy Clyro, hij mag 22 - 2 -22 vrijhouden, dan gaan we naar AFAS life. We gingen gisteren lekker uit eten en ook wij kregen cadeaubonnen, die hebben we meteen maar opgemaakt bij ons favoriete proeflokaal.
Challenge;
Kleurenkaartenteam - Neongroen en antraciet



21 opmerkingen:

  1. Originele kaarten heb je gemaakt.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, super, die Doe Maar-kaart! Haha, heel leuk bedacht.
    De kaart voor je zus en zwager is ook echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten voor de trouwverjaardagen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Serie Superleuke kaartjes Colien !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. twee hele leuke kaartjes Colien....nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, Doe Maar, wie kent ze niet?!!
    Wat een leuk idee voor een kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, toe maar, twee vrolijke kaartjes, de een een beetje raar, maar het is waar, de andere is in de juiste KKT kleuren: kant en klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke kaarten Colien,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag, wat een lange tijd al, dat is tegenwoordig een hele prestatie! Hele leuke kaartjes maakte je, tja als je zó lang al bij elkaar bent heb je soms aan één woord (of zinnetje) al genoeg! Wat een gaaf kado gaaf je Rolf, het duurt nog even, maar voorpret is óók leuk,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat schattig en mooi gedaan.
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
    https://girlzrebelchallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 super leuke kaartjes in deze mooie KKT kleurtjes Colien, alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag gisteren en fijn dat jullie samen er een gezellig avond ervan gemaakt hebben...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave trouwkaart!
    Ook de kaart voor jullie eigen trouwdag is prachtig! Alsnog proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaart voor het bruidspaar. En die voor Rolf ook, helemaal top.
    Maar jij lijkt me veel te jong om 32 jaar getrouwd te zijn...
    Wij waren 2 weken geleden 15 jaar getrouwd, maar ik ben dan weer "laat" getrouwd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een stoere toffe jubileum kaart!! Maar je kaartje voor Rolf is de max. Die gedachte er achter. Tof!! En jij komt er gewoon weer op.

    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart voor je zus en zwager. Leuk zo met deze kleuren.
    Maar je kaart voor Rolf steelt de show! Brengt me helemaal terug in mijn jeugd. Deze cd ligt bij ons nog boven. (net als alle andere cd's en singeltjes van Doe Maar trouwens)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 LEUKE kaartjes Colien.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaartjes heb je gemaakt, tof dat je altijd de energie en de inspiratie vindt om mee te doen, top
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat superleuk om dit te lezen en te zien. En dat elkaar aanvullen, wordt alleen maar meer, naar mate je langer bij elkaar bent. Hier is het zelfs zo dat er geen aanvullen meer is, maar dat ik weet wat Peter wil gaan zeggen... Dan zegt hij: hoe weet jij nou wat ik wil gaan zeggen... hahahaha...tja.
    Je kaart vind ik ook ontzettend leuk, die 32 en de hoes (bekend...)
    Ook de kaart voor je zusje ne zwager is heel gaaf...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaarten heb je gemaakt. Lekker vrolijk en fel van kleur. En nog gefeliciteerd met jullie 32 jarig huwelijk. Wat vliegt de tijd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat! En zo tof de kaart die ons allemaal doet denken aan Doe Maar en die ik nog altijd vaak luister ( is tenslotte met reggae- deuntjes )
    Je kaart voor het KKT is natuurlijk ook tof!
    Ik ben wat later omdat de dagen zo druk waren, maar ik kom mijn belofte na. Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien