zaterdag 5 juni 2021

Eline's huiswerk #4.

 

Eline Pellinkhof heeft weer een leuke opdracht bedacht. Het huiswerk is deze keer: Maak een werkstuk met het thema "water" en bedenk zelf hoe je dat vormgeeft. Als er maar iets van water te zien is: zee, rivier, beekje, sloot, plas, regen, een glas water, etc.
Ik had de basismaterialen voor deze kaart al een tijdje klaar liggen, maar eindelijk is het gelukt om het te plakken. Nét op tijd, want vandaag is de deadline. 
De achtergrond heb ik gemaakt door waterdruppels te maken met een stempel, Versamark en clear embossingpoeder op aquarelpapier. Daarna met 4 tinten blauwe Distress inkt het hele A4 gekleurd en op de geëmboste gedeelten bleef het wit. 


Na het in elkaar plakken heb ik nog wat extra druppeltjes gemaakt met Nuvo-drops. Behalve de achtergrondstempel zijn alle materialen van Marianne Design, zowel ontworpen door Eline als door Marleen. 

Graag tot morgen, dan ben ik er weer en laat ik een reminder kaartje zien voor de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes.


7 opmerkingen:

  1. Super leuk Colien !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke onderwater kaart Colien, het lijkt wel op het dessin-papier wat ik vandaag gebruikt heb. Mooi model kaart en gaaf dat je de achtergrond ook zelf gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke onderwaterkaart, vrolijk en speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Colien , sprankelende kleurtjes
    Fijne zaterdag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en een mooie achtergrond gemaakt.
    Het patroon van de kaart is ook heel leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaart, heel leuk bedacht
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, deze is ontzettend gaaf! Wat een top kaartje met de leuke vissen en dat water thema is je heel goed afgegaan..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien