zaterdag 12 juni 2021

Lampionnen.

Een tijdje geleden was Rianne Smal live in de Doe@ding-groep op Facebook. Ze liet allemaal toffe kaartjes zien met materialen uit een actiepakket. Ik heb het pakket gekocht en maakte dit eerste CAS-kaartje met de leuke lampionnetjes van Marianne Design.

Straks naar Breda, Els en ik hebben onze maandelijkse knutseldate. Ik ga even bedenken wat we gaan maken... je ziet het binnenkort. Fijn weekend!

Challenges;

Freshly Made Sketches - FMS489


Color Throwdown - ctd646


 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuke CAS kaart. Ik moet aan Toon Hermans denken. Lampion lampion lampionnetje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your clean graphic design! Sweet card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun use of the sketch - I love what you did with the little circles on the sketch. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet lantern garland. It makes a clever take on the sketch. Thanks so much for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien